morgen binnenquote:Op maandag 4 april 2005 20:12 schreef jackson het volgende:
Nieuw vinyl gekocht vandaag!
fractal structure - natural signs / feeling to remember
oliver prime - mind games / Danjo rob styles remix op B-kant
Reflekt - need to feel loved met allerlei remixen
Sunblind - belive / b-kant vocal remix
Ergggg lekker vind ikzelf (anders koop ik et niet natuurlijk). Tis allemaal net wat steviger op "need to feel loved na". Kocht wat weinig echte trance de laatste tijd maar ik heb er weer wat.
Tevens in aantocht 3 andere fijne platen...
Volgens mij is het niet echt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:54 schreef dj_dutchy het volgende:
Hebben jullie die tracklist van ISOS4 op dancegrooves al gezien? http://www.dancegrooves.com/cdshop/index.php3?type_2_id=200&cd_id=58327
Weet niet of t waar is, maar ik vind deze tracklist niet echt voor een ISOS cd..
Hoe lang heeft ie totaal gedraaid? Is dat nummer al bekend? Is de complete set ergens te vinden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
deze 3 zijn uitgezonden:
08. Tiesto - Love Comes Again (With Live Vocals from prince of pop, Marco B)
09. ID # 11 Miami
10. Marcel Woods - Advanced
dus... 09 wil ik weten
Helaas, geen opnames van live @ the bridge...quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ie totaal gedraaid? Is dat nummer al bekend? Is de complete set ergens te vinden?
Het enige dat ik tot nu toe kon vinden was een minimix van 8 minuten
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:07 schreef Esrem het volgende:
3 juni, dat wordt dus geen Marco V maar Armin!
Precies, dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:07 schreef Esrem het volgende:
Oh jee!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:07 schreef Esrem het volgende:
Hellllllll yeah !quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:55 schreef Tomaz het volgende:
Welkom Es
Wat een kanjer van een forum is dit he?!
Ja echt leuk zo groot! Wilde al bijna gaan posten in het relaties & psychologie deelquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:55 schreef Tomaz het volgende:
Welkom Es
Wat een kanjer van een forum is dit he?!
quote:Op woensdag 6 april 2005 00:31 schreef Esrem het volgende:
[..]
Ja echt leuk zo groot! Wilde al bijna gaan posten in het relaties & psychologie deel
Wat een vraag... Tuurlijk zijn er leuke feestjes deze maanden!!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Esrem het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke feestjes in mei en april, want heb nog niet veel in de planning staan want heb nog niet veel kunnen vinden. Jullie ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |