Ik ga ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:17 schreef Xantra het volgende:
ik kan gvd niet naar trance.nu, heb ander feestje...
vind het best jammer, vond vorige keer niet echt boeiende trance, maar het was gezellig, goed sfeertje![]()
WTF???quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef mcintosh het volgende:
Ik bellen voor Sensation White... nummer in gesprek, en de site voor tickets is niet bereikbaar
Inderdaad een lekkere plaat!quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:43 schreef Xantra het volgende:
iemand tijs gezien op tmf, live at the bridge, die plaat na love comes again, zoooooooooooo vet![]()
wat een vocalen in die plaat zeg... hij is nog niet ge-idt, dus iemand van jullie die weet hoe die plaat heet?
deze 3 zijn uitgezonden:quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:06 schreef stickybandit het volgende:
Dat was toch de laatste plaat die hij draaide? Idd erg vette plaat! Is wel van tiesto toch?
Bron: ID&Tquote:SENSATION WHITE uitverkocht!
Ondanks dat dit jaar alle kaarten online verkocht werden, via het nieuwe onafhankelijke distributiekanaal www.ticketonline.nl , is Sensation White wederom uitverkocht. Dit betekent een nieuw record. Nog nooit werden er online en via een callcenter voor een evenement zo snel 40.000 kaarten verkocht.
Vrijdagnacht om 00.00 ging de verkoop van start. Meer dan 100 callcenter medewerkers en 8 internetservers hebben er tot diep in de nacht voor gezorgd dat mensen hun kaarten konden bemachtigen.
Ook de verkoop van Sensation Black is begonnen en loopt voorspoedig.
Voor Sensation Black zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar.
12 uurtjes, vorig jaar ging 't sneller. Maar nu hebben de free record shops 't rustig gehad natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:09 schreef hp22 het volgende:
Dat is wel heel snel zeg!
Op den boterham...quote:
godve$%%#*@&@%^%(*Wdegodver. Ga dus niet, 1 kameraad ziek, een paar anderen geen zin meer, anderen vielen niet meer over te halen, en de enige die nog wilde, wilde niet met z'n 2-en. Ik wil nog wel in m'n eentje, maar dat vinden m'n ouders niet zo een goed idee. En aangezien ik hun auto moet lenenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Op den boterham...
En zorg dat je vanavond in de ASTA BENT !
Hier nog 1quote:Op zondag 3 april 2005 06:49 schreef Tomaz het volgende:
JaHet was dus feest in de Asta! [afbeelding]
Menn, ik heb genoten, niet te zuinig!
iewquote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Xantra het volgende:
Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour
[afbeelding]
Hahaha ja ALI B JE WEEET TOCH OUWEquote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Xantra het volgende:
[afbeelding]
Dat dacht ik zeg... wat zijn dat toch geweldige feestenquote:Op zondag 3 april 2005 06:49 schreef Tomaz het volgende:
JaHet was dus feest in de Asta! [afbeelding]
Menn, ik heb genoten, niet te zuinig!
vette plaat hoor !quote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Xantra het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |