Stel je me een keer voorquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef jackson het volgende:
"ik hou gewoon niet van trance maar wel van tiesto" ...
Aangenaam!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Stel je me een keer voor [afbeelding]
Hij had het over een vrouwmens.... niet over een of andere hooligan...quote:
underground, tom wordt wakkerquote:Op woensdag 30 maart 2005 05:40 schreef Tomaz het volgende:
Mijn mening is dat trance een beetje underground moet blijven en niet teveel op de voorgrond moet treden. Anders krijgen we straks een overkill aan producties van producers die alleen maar geld willen verdienen ipv het publiek in extase brengen.
volgens mij moet iemand hem eventjes duidelijk maken dat dit de 2e Armin Only was, en dat deze editie al stukken sneller uitverkocht wasquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef Joppy het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verslag van de laatste Armin Only op partyflock. Deze http://partyflock.nl/SECT(...)e/REPORTID/5735.html dus.
Claudia heet ze...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Stel je me een keer voor [afbeelding]
Is wel waar maar je weet wat hij bedoeltquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef Xantra het volgende:
[..]
underground, tom wordt wakkertrance is al jaren lang de populairste dance-stijl en al jaren bekend bij het feestvolk, de meeste feesten die worden georganiseerd zijn van het trance genre, dus underground kan je het niet meer noemen
Idd. Neem nou as Zaterdag in de asta, leuk feest met een leuke line-up. Maar leg deze namen voor een gemiddeld 538/tmf persoon, grote kans dat deze namen niet worden herkend.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Is wel waar maar je weet wat hij bedoelt
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Is wel waar maar je weet wat hij bedoelt
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef Xantra het volgende:
[..]
underground, tom wordt wakkertrance is al jaren lang de populairste dance-stijl en al jaren bekend bij het feestvolk, de meeste feesten die worden georganiseerd zijn van het trance genre, dus underground kan je het niet meer noemen
en in deze tijd (vooral vorig jaar) is er een overkill aan producties met het grote kaasgehalte, en die jongens doen het niet om het geld, maar omdat er veel producties worden geeist door sommige labels van die producer, met bepaalde tijdsdruk
dus dat gebeurt al, die labels willen veel geld verdienen, ligt vaak niet aan de producers/djs
Juist, houden zo! Dan wordt dat publiek tenminste niet aangetrokken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef Joppy het volgende:
[..]
Idd. Neem nou as Zaterdag in de asta, leuk feest met een leuke line-up. Maar leg deze namen voor een gemiddeld 538/tmf persoon, grote kans dat deze namen niet worden herkend.
precies. Vandaag was ik aan het fitnissen, en ik hoorde 'jump the next train' inneens op de achtergrond! Ik wist niet welke radio-zender opstond, maar ik was wel erg verbaasd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:28 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Misschien een iets verkeerde woordkeuze. Toch zijn de meest georganiseerde feesten nowadays hardstyle/hardcore hoor! Echte trance zeker niet. En met overkill doelde ik een beetje op het bekend maken van trance/progressive bij het grote (lees: tmf/mtv) publiek. Zolang we Schulz, O'Neil en Passiva niet op tv zien is het okay voor mij.
Zoals Joppy zei, trance moet een beetje voor liefhebbers blijven!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef _Supreme het volgende:
[..]
precies. Vandaag was ik aan het fitnissen, en ik hoorde 'jump the next train' inneens op de achtergrond! Ik wist niet welke radio-zender opstond, maar ik was wel erg verbaasd.
Dat zou best Slam kunnnen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef _Supreme het volgende:
[..]
precies. Vandaag was ik aan het fitnissen, en ik hoorde 'jump the next train' inneens op de achtergrond! Ik wist niet welke radio-zender opstond, maar ik was wel erg verbaasd.
Laatst was ik aan het fitnissen en toen stond er een aflevering van ASOT aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Die draaien dus vooral van die "cheesy" trance met af en toe een goed nr er tussenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef Xantra het volgende:
ik denk xfm, te horen in limburg en brabant
ja klopt. ze draaide ook Silence, maar niet de Tiesto ISOS remixquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:22 schreef febster het volgende:
[..]
Die draaien dus vooral van die "cheesy" trance met af en toe een goed nr er tussen
De above & beyond mix zeker? Staat dacht ik ook op de trance energy cdquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:38 schreef _Supreme het volgende:
[..]
ja klopt. ze draaide ook Silence, maar niet de Tiesto ISOS remix
idd en vrijdagsavonds menno's intuitionquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:22 schreef febster het volgende:
[..]
Die draaien dus vooral van die "cheesy" trance met af en toe een goed nr er tussen
Een plaat hoeft ook niet "lastig" te zijn om goed te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
[afbeelding] het bewijs dat het een niet zo lastige plaat is (zacht uitgedrukt)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |