abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25853543
ik dacht dat dat al voorbij was
en ipv philips op de shirts gingen ze frits zetten ofzo
pi_25853778
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef ASSpirine het volgende:
ik dacht dat dat al voorbij was
en ipv philips op de shirts gingen ze frits zetten ofzo
en tijdens de wedstrijd PSV - Vitesse (23 april) tonen ze op de 4 beeldschermen een complicatie over Frits en de PSV Flits wordt aangepast in PSV Frits, met veel aandacht over de betrokkenheid van Frits bij PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 maart 2005 @ 13:38:52 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25854205
geweldig hoe frits bij het vorige kampioenschap vanaf de tribunes wat mocht zeggen en dat ze eerst feliciteerden en er nog wel even achteraan zei dat het spel niet altijd even goed was geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 30 maart 2005 @ 14:41:05 #154
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25855821
Lee weer gescoord voor Zuid Korea tegen het altijd lastige Uzbekistan.
Wedstrijd is overigens nog bezig en de tussenstand na 75 minuten is 2-0 in het voordeel van Zuid Korea.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25857012
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Spelers als Rochembach komen never nooit niet naar PSV. Die spelen liever voor het geld bij Albacete dan voor de successen bij PSV.
Precies. Bovendien kent Rochembach PSV misschien wel niet eens. Als ie ze al kent, dan lacht ie om de HCE. Al dan niet terecht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25857034
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat hele (scouting)apparaat bij PSV werkt, zouden ze alle spelers in Europa in een databasebestand hebben à la MM? Anders Guus maar ff een tip-mailtje sturen
Een beetje scoutingsstaf heeft veel spelerskaarten, zowel digitaal als op papier. Zal bij PSV niet anders zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_25859256
Ik noem nog maar eens de namen Rodallega en Fernández: Wat vinden jullie van deze spelers? De één is een hele goede spits, de ander een spelmaker en bikkelaar tegelijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25860339
Jij blijft maar namen noemen....
pi_25860481
Tja en slechts weinige van die namen zijn níet goed.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25861808
Ik zeg Hofland terughalen en dan Bouma op het middenveld zetten.

Viel me net eens te binnen.
pi_25862534
Cultheld is van het Zuid-Amerikaanse netwerk, dat blijkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25862784
Er is meer bekend over John de Jong
quote:
De Jong twee tot drie weken eruit

30 maart 2005 18:45

John de Jong is twee tot drie weken uit de omloop. De middenvelder heeft een klein scheurtje in de mediale band van zijn linkerknie, zo is gebleken uit onderzoek in het ziekenhuis. Verder zijn geen afwijkingen geconstateerd.

De Jong deed vorige week zondag nog mee in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Ajax, toen hij in de tweede helft Phillip Cocu verving. Dinsdagochtend verliet hij de training voortijdig omdat hij last kreeg van zijn knie. Even werd gevreesd dat De Jong langer uit de roulatie zou zijn, maar volgens de dokter zal zijn herstel dus twee tot drie weken duren.

De begaafde middenvelder wordt dit seizoen behoorlijk geplaagd door blessures. Zo was hij net hersteld van een voetblessure, maar nu is De Jong opnieuw even zoet.
Bron. PSV.nl

2 tot 3 weken valt dus gelukkig nog mee, aangezien er voor een langdurige blessure werd gevreesd. Maar het blijft natuurlijk jammer.

Nu zal denk ik Lucius wel in de basis starten zaterdag. (Vogel is geschorst)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25863502
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg Hofland terughalen en dan Bouma op het middenveld zetten.

Viel me net eens te binnen.
Niet liever Ooijer op het middenveld?
pi_25866270
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:20 schreef pascalheister het volgende:

[..]

en tijdens de wedstrijd PSV - Vitesse (23 april) tonen ze op de 4 beeldschermen een complicatie over Frits en de PSV Flits wordt aangepast in PSV Frits, met veel aandacht over de betrokkenheid van Frits bij PSV
Wat heeft die arme man dan?
denk dat je compilatie bedoel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 maart 2005 @ 23:16:08 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25869201
geen Bouma op het middenveld, dr is in al die jaren maar één plek waar hij tot zn recht komt en dat is links in het centrum achterin.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25869304
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Wat heeft die arme man dan?
denk dat je compilatie bedoel
idd ja een typo
pi_25870293
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:19:51 #168
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25875177
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Er is meer bekend over John de Jong
[..]

Bron. PSV.nl

2 tot 3 weken valt dus gelukkig nog mee, aangezien er voor een langdurige blessure werd gevreesd. Maar het blijft natuurlijk jammer.

Nu zal denk ik Lucius wel in de basis starten zaterdag. (Vogel is geschorst)
Lijkt me ook de meest logische oplossing. Traint Van der Schaaf overigens nog gewoon bij PSV? Tijd al niks meer over gehoord namelijk.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25875747
Vind het wel een tikje raar dat jullie steeds met de meest exotische namen komen als mogelijke versterkingen voor PSV. Die kunnen best goed werken, dat weet ik ook wel maar de kans op mislukken is ook behoorlijk groot!
En vaak zijn de teams met de meeste buitenlanders nou niet bepaald de teams die het beste lopen . (b.v. Ajax, roda)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25876011
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Lijkt me ook de meest logische oplossing. Traint Van der Schaaf overigens nog gewoon bij PSV? Tijd al niks meer over gehoord namelijk.
Van der Schaaf traint nog gewoon mee, maar ik denk niet dat Hiddink snel voor hem zal kiezen. Ik denk en hoop dat hij zelfs Afellay boven Remco zal kiezen. Niks tegen Remco, maar PSV is gewoon net een niveau te hoog voor hem.
pi_25876104
hmm De Jong al weer geblesseerd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 maart 2005 @ 11:35:24 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25876870
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef Spideyman het volgende:

[..]

ik wil pas iets over van der Schaaf horen als het gaat over zn nieuwe club
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:55:00 #173
90464 R4V3
Forza PSV
pi_25878569
Interview met Gomes op psv.nl

http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8672
pi_25878803
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef R4V3 het volgende:

Heb hem net gezien, leuk interview
pi_25879476
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef R4V3 het volgende:

leuk interview, ik droom ook lekker mee met Gomes
pi_25879766
Idd een leuk interview Volgens het psv netwerk en voetbalzone zit PSV nog steeds achter een Amerikaanse spits aan. De 21-jarige Eddie Johnson wordt gezien als groot Amerikaans talent en de Mancunians willen hem ook graag hebben, maar kunnen hem nog niet overnemen, omdat hij nog niet genoeg interlands heeft gespeeld
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:46:08 #177
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25879798
Nog een spits na Robert? Betekent dat het vertrek van Sibon, Vonlanthen of Vennegoor?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25879886
Ik vermoed dat Sibon én VOH weg gaan. Sibon moet weg en VOH wil weg
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:53:53 #179
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25879993
VOH wil niet per sé weg hoor. Als er een leuke club komt uit Engeland/Duitsland zal ie er over denken. Maar volgens mij wil hij niet weg..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25880067
Ga er maar vanuit dat die clubs zich zullen melden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')