quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef ASSpirine het volgende:
ik dacht dat dat al voorbij was
en ipv philips op de shirts gingen ze frits zetten ofzo
Precies. Bovendien kent Rochembach PSV misschien wel niet eens. Als ie ze al kent, dan lacht ie om de HCE. Al dan niet terecht.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Spelers als Rochembach komen never nooit niet naar PSV. Die spelen liever voor het geld bij Albacete dan voor de successen bij PSV.
Een beetje scoutingsstaf heeft veel spelerskaarten, zowel digitaal als op papier. Zal bij PSV niet anders zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat hele (scouting)apparaat bij PSV werkt, zouden ze alle spelers in Europa in een databasebestand hebben à la MM? Anders Guus maar ff een tip-mailtje sturen![]()
Bron. PSV.nlquote:De Jong twee tot drie weken eruit
30 maart 2005 18:45
John de Jong is twee tot drie weken uit de omloop. De middenvelder heeft een klein scheurtje in de mediale band van zijn linkerknie, zo is gebleken uit onderzoek in het ziekenhuis. Verder zijn geen afwijkingen geconstateerd.
De Jong deed vorige week zondag nog mee in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Ajax, toen hij in de tweede helft Phillip Cocu verving. Dinsdagochtend verliet hij de training voortijdig omdat hij last kreeg van zijn knie. Even werd gevreesd dat De Jong langer uit de roulatie zou zijn, maar volgens de dokter zal zijn herstel dus twee tot drie weken duren.
De begaafde middenvelder wordt dit seizoen behoorlijk geplaagd door blessures. Zo was hij net hersteld van een voetblessure, maar nu is De Jong opnieuw even zoet.
Niet liever Ooijer op het middenveld?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg Hofland terughalenen dan Bouma op het middenveld zetten.
Viel me net eens te binnen.
Wat heeft die arme man dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en tijdens de wedstrijd PSV - Vitesse (23 april) tonen ze op de 4 beeldschermen een complicatie over Frits en de PSV Flits wordt aangepast in PSV Frits, met veel aandacht over de betrokkenheid van Frits bij PSV
idd ja een typoquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wat heeft die arme man dan?
denk dat je compilatie bedoel
Lijkt me ook de meest logische oplossing. Traint Van der Schaaf overigens nog gewoon bij PSV? Tijd al niks meer over gehoord namelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Er is meer bekend over John de Jong
[..]
Bron. PSV.nl
2 tot 3 weken valt dus gelukkig nog mee, aangezien er voor een langdurige blessure werd gevreesd. Maar het blijft natuurlijk jammer.
Nu zal denk ik Lucius wel in de basis starten zaterdag. (Vogel is geschorst)
Van der Schaaf traint nog gewoon mee, maar ik denk niet dat Hiddink snel voor hem zal kiezen. Ik denk en hoop dat hij zelfs Afellay boven Remco zal kiezen. Niks tegen Remco, maar PSV is gewoon net een niveau te hoog voor hem.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt me ook de meest logische oplossing. Traint Van der Schaaf overigens nog gewoon bij PSV? Tijd al niks meer over gehoord namelijk.
ik wil pas iets over van der Schaaf horen als het gaat over zn nieuwe clubquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt me ook de meest logische oplossing. Traint Van der Schaaf overigens nog gewoon bij PSV? Tijd al niks meer over gehoord namelijk.
Heb hem net gezien, leuk interviewquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef R4V3 het volgende:
Interview met Gomes op psv.nl
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8672
leuk interview, ik droom ook lekker mee met Gomesquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef R4V3 het volgende:
Interview met Gomes op psv.nl
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=8672
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |