lopen alle supporters ook met zo'n stropdas?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Rest het volgende:
[..]
JA, we lopen ook met van die gekke stropdassen
Die stropdas kán gewoon niet, en al helemaal niet als je zelfs 6e hebt gestaan.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:27 schreef The_Hives het volgende:
lopen alle supporters ook met zo'n stropdas?
Oger maakt ook kampioens-pakken hoor, want de PSV'ers zijn ook in Oger getooidquote:Op maandag 28 maart 2005 01:48 schreef The_Hives het volgende:
ja okay, maar begin van het seizoen had natuurlijk niemand dit scenario verwacht. Daarnaast is het dit jaar het officiële clubcostuum en kan je dit (terecht) niet halverwege veranderen.
Oger stelt haar doelstellingen tenminste niet bij
kledingmerk enzoquote:
quote:Bondscoach Marco van Basten heeft Jan Vennegoor of Hesselink als vervanger opgeroepen voor de geblesseerde Arjen Robben. Uit een MRI-scan bleek dat Robben komende woensdag zeker niet inzetbaar zal zijn.
Dan speelt het Nederland elftal in Eindhoven tegen Armenië. Uit een scan – die zondagmiddag werd gemaakt - bleek dat de oud-PSV’er een bandje in de enkelvork van zijn linkerbeen heeft verrekt. "Ik begin flink te balen van die blessures", zei Robben die mogelijk ook de eerste confrontatie met zijn club tegen FC Bayern München dreigt te moeten missen.
Jan Vennegoor of Hesselink speelde tot nu toe twee interlands, maar kwam voor het laatst in februari 2001 in actie tijdens een oefenduel met Turkije (0-0). Enkele maanden eerder was hij als debutant ingevallen tijdens de 0-2 nederlaag in Rotterdam tegen Portugal.
Makaay is een te grote speler voor dit Nederlands elftalquote:Op maandag 28 maart 2005 11:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
snap eigenlijk nog steeds niet waarom Makaay gepasseerd is
Welk vak? Dan kan sien je derbij shoppenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:44 schreef Helly het volgende:
Ik zit op Oost boven trouwens bij Lyon, had liever beneden gezeten, maarja wordt toch wel mooi.![]()
En dat vind ik dus arrogant.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:48 schreef The_Hives het volgende:
ja okay, maar begin van het seizoen had natuurlijk niemand dit scenario verwacht.
Dat is toch niet arrogant? Dat was gewoon een verwachting. Net zoals wij elk jaar verwachten eerste te worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:56 schreef Rest het volgende:
[..]
En dat vind ik dus arrogant.
Maakt niet uit verder, maar dan moet je psv niet van arrogantie betichten
Denkt die verdediger dat ie in z'n eentje aan dubbele mandekking moet doenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef Suijk het volgende:
Met zo'n naam raken de Armeniërs tijdens de team bespreking al in de war.
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Denkt die verdediger dat ie in z'n eentje aan dubbele mandekking moet doen
Waar woon je dan als ik vragen mag? toch een leuk een keer leuk om te komen hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 14:56 schreef lookinforyou het volgende:
Ik las het vorige topic nog even.
Wooz, ik zou inderdaad in de family corner terecht kunnen.
Ik heb, zoals Asspirine zei, een kindje van 3, maar het is een zoon. Hij heet Justin en is gek van PSV.
Ik vind het alleen erg jammer dat ik zo ver weg woon![]()
Ik vind het wel leuk hoe er word meegeleefd hier.
Fantastisch dat Venngoor is opgeroepen![]()
Ik hoop dat ie wat spelminuten pakt en dan scoort
Ik woon in Drenthe.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar woon je dan als ik vragen mag? toch een leuk een keer leuk om te komen hoor
en wees er snel bij om Justin fan van PSV te maken.
hehe dat is nog eens een kind goed opvoedenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe.
En dat zal ik zeker doen. Hij heeft een shirt , een beker en een dekbed van PSV, dus dat gaat ook de goede kant op.
Lijkt me erg leuk om PSV een keer te zien spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |