Ik heb het gelezenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een soort darmparasiet. Volgens Krista (de dierenarts) komt het bij puppies nogal vaak voor.
Mensen kunnen het ook krijgen lees ik hier: http://www.infectieziekten.info/standaard.php3?pagid=644
We hebben 'm ook gewogen, 1,55 kilo. Ik vind het maar weinig, maar hij is wel nog erg klein.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Syrena het volgende:
Deze heb ik net gemaakt, Ozzie bezig met zijn favoriete tijdverdrijf (op happen naar de baas na dan)
[afbeelding]
Echt, zodra hij op je schoot zit gaan die luikjes van 'm dicht. Tenzij je net een bijzonder interessant lusje ergens hebt hangenof een rits. De nieuwe brokjes bevallen prima, hij kaande ze goed weg en ging daarna lekker uitbuiken bij mijn vader.
Hij is zelfs dikker zie ik op de foto, ik heb maar van die dunne armpjes, mijn vader heeft echte mannenarmen en handen. Voordat ie het meetlint te pakken kreeg dacht ik dat ie idd zo'n 20 cm hoog was.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef kissa het volgende:
Syrena: "Hij is zo lang als mijn hand+arm tot de elleboog, en twee keer zo dik."
Dat valt me mee hoor!Saar was twintig bij twintig cm toen we haar kregen en nu 54 cm hoog
![]()
Spin, wat een![]()
foto's!
Ja dat vond ik ook al! Het staat 'm erg goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:24 schreef kissa het volgende:
Yian, wat komt je vacht mooi uit op dat paars![]()
quote:
mja dat is wat cru als poeslief amper zelfstandig door het huis durft te lopenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Yian heeft ons vannacht geprobeerd wakker te houden.
Ik heb hem met kattenbak en speeltje in de badkamer gezet, waar ie drie keer heeft lopen miauwen en daarna ging slapen.
Maar vandaag is het mijn beurt om hem wakker te houden![]()
Huh? Oh nee, ik zou het niemand per se willen adviseren hoor, maar het werkt gewoon bij Yianquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:34 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
mja dat is wat cru als poeslief amper zelfstandig door het huis durft te lopen
mja ik ga er vanuit dat het wel weer overgaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Oh nee, ik zou het niemand per se willen adviseren hoor, maar het werkt gewoon bij Yian
Voor een tijdje, dan
Jamaarikniequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:07 schreef kissa het volgende:
Tsja, miss_dynasty, katten zijn nachtdieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |