abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25773090

Thread: http://uk-mkivs.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=56490

GOD-DAMN

Dat is een veilig autootje zeg... (understatement van de eeuw)... Echt ongelofelijk dit...

Bestuurder is via achterdeur eruitgekomen...
pi_25773123
Nou lijkt het mij dat je deze stunt wel met elke willekeurige moderne auto kan uitvoeren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 27 maart 2005 @ 01:50:18 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_25773128
idd ongelofelijk!
  zondag 27 maart 2005 @ 01:54:53 #4
79435 matjas
pi_25773206
dat moet je niet met een oude panda proberen....
  zondag 27 maart 2005 @ 03:03:18 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25773333
staat nergens dat die oplegger op die plek geladen was; een paar stalen constructiebalken hebben niet gelijk een desastreus effect op zo'n wagentje, een paar ton lading wel degelijk.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25773400
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:03 schreef dr.dunno het volgende:
staat nergens dat die oplegger op die plek geladen was; een paar stalen constructiebalken hebben niet gelijk een desastreus effect op zo'n wagentje, een paar ton lading wel degelijk.
Inderdaad, en de vrachtwagen ziet er ook niet echt beladen uit op de foto's.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25773411
VW
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 27 maart 2005 @ 03:07:36 #8
113990 Error51
Zieke geest
pi_25773417
er zaten kartonnen dozen in met vulsul
I am the greatest, the fastest, the smartest, I'm your dream turning into a nightmare!
pi_25773421
Jullie krijgen het indruk dat een auto bij dit zowat in elkaar deukt, sterker, het is verplicht. Iedere auto heeft een bepaalde kreukelzones, aan zijkant, achterkant en van voren, waarvan akte in EU-regels. Alleen, er is een grote maar: dit geldt niet voor de daklijnen. Dus die hebben ze gewoon lekker zo gelaten, zonder kreukelzones dus.

Zo kan een een auto ook door een betonnen muur, maar de kreukelzones compenseren dit echter, waardoor hij 'terugbotst'. Jullie zijn verbaasd bij deze polio, logisch hé? De dakskelet bevat zelf geen kreukelzones. De Volvo's Polar, en 240 hebben geheel helemaal géén kreukelzones! Vandaar dat ze niet meer geproduceerd werden nadat de EU-richtlijnen kwamen. Als ze ergens tegenaan botsen (dus zonder kreukelzones), dan is het knal echt groot zonder noemenswaardige schade voor Volvo's, maar de passagiers worden ECHT door elkaar gedenderd, wat niet het geval is bij wagentjes met kreukelzones.
pi_25773437
Volgens mij is dat ding eropgevallen, niet eropgekantelt (dus langzaam op de auto laten zakken). Ook al is het ding leeg het is geen lichtgewicht... Lijkt me nog steeds ontzagwekkend zwaar...
pi_25773544
BMW master ik ben op de hoogte van de kreukelzones e.d. maar over dat dak wist ik het echt niet... Verklaart ook een hoop (dat de auto niet geplet is).

Over de andere kreukelzones: dat verklaart meestal ook waarom de meeste mensen gewoon zonder een schrammetje uitstappen bij relatief zware ongelukken... Doe dat met een ouwe Panda uit 89 ofzo en ze kunnen je in stukjes bij elkaar schrapen...

En dat verklaart ook waarom die ouwe Volvo's dus helemaal niet veilig zijn... Ze zullen wel veilig zijn tegen andere auto's e.d. (meeste auto's zijn niet zo sterk, dus fungeren die dingen zelf als kreukelzone) maar ik zou wel uit de buurt van muren en bomen en andere niet meegevende obstakels blijven...
pi_25773598
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
  zondag 27 maart 2005 @ 03:21:23 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_25773651
small, but tough
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 27 maart 2005 @ 04:11:55 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25774333
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Maarre, vertel nu eens iets op een manier dat je de zinnen wel afmaakt?
  zondag 27 maart 2005 @ 04:24:38 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25774421
Kooiconstructie heeft zijn werk gedaan!
The Internets, I needs it..
  zondag 27 maart 2005 @ 08:09:35 #16
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_25775075
Altijd handig zo'n reserve-rim voor een vrachtwagen
pi_25775078
quote:
Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...

VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....

Lang leve de kreukelzones!
  zondag 27 maart 2005 @ 09:26:48 #18
77352 Hugster
Mandarijntje
  zondag 27 maart 2005 @ 09:40:10 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25775336
Ziet er uit als een leuke reclamefoto... vooral omdat de achterdeur nog open gaat!
censuur :O
  zondag 27 maart 2005 @ 09:41:57 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25775347
quote:
Die ouwe ranzige volvo had dan simpelweg geen kreukelzones... Net als dat je een Jeep Grand Cherokee kan opvouwen tegen een Fiat Panda die geen deuk heeft...... Maar het is geen kunst om een auto te maken die heel blijft, het is de kunst om een auto te maken die finaal aan gort gaat; en dan zodanig dat de passagiers heel blijven!
Want parkeer een auto zonder kreukelzones maar eens tegen een andere auto zonder kreukelzones...............
censuur :O
  zondag 27 maart 2005 @ 09:50:32 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_25775406
Ik heb geen verstand van vrachtwagens, maar is dat nou 1 heel lange vrachtwagen?
Cardan as van 10 meter, en overhang van 6 meter.
Is toch geen oplegger ofzo?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 27 maart 2005 @ 09:55:24 #22
117837 smahs
Engage The Madness
pi_25775429
Het ding ziet er wel geladen uit....Boven de polo zie je de lading tegen het dekzeil steken..

En het is volgens mij geen oplegger maar wel een aardig lang ding
Dan nog had nie graag in die polo gezeten al was het alleen maar voor het schrikken als je dat ding op je af ziet komen :|
www.engagethemadness.nl
pi_25775444
duh, Volkswagen!
pi_25775580
Klopt die ene reclame met die terrorist die zich in een Polo opblaast toch
  zondag 27 maart 2005 @ 15:57:29 #25
79435 matjas
pi_25781665
quote:
Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:

[..]

Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...

VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....

Lang leve de kreukelzones!
seat = volkswagen hoor....

verder is mijn pa weleens tegen een oude golf 3 aangeknalt, maar net tegen zijn voorwiel aan... onze bumper was alleen kapot en het voorwiel van die golf maakte een hoek die eigenlijk niet kon, dus total los.... het ligt er gewoon puur aan hoe je iemand raakt.... en een trekhaak is meestal niet iets positiefs voor diegene die achteropknalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')