Inderdaad, en de vrachtwagen ziet er ook niet echt beladen uit op de foto's.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:03 schreef dr.dunno het volgende:
staat nergens dat die oplegger op die plek geladen was; een paar stalen constructiebalken hebben niet gelijk een desastreus effect op zo'n wagentje, een paar ton lading wel degelijk.
Maarre, vertel nu eens iets op een manier dat je de zinnen wel afmaakt?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen![]()
Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...quote:Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen![]()
Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Die ouwe ranzige volvo had dan simpelweg geen kreukelzones... Net als dat je een Jeep Grand Cherokee kan opvouwen tegen een Fiat Panda die geen deuk heeft...... Maar het is geen kunst om een auto te maken die heel blijft, het is de kunst om een auto te maken die finaal aan gort gaat; en dan zodanig dat de passagiers heel blijven!quote:Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
seat = volkswagen hoor....quote:Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:
[..]
Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...
VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....
Lang leve de kreukelzones!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |