Ik heb nog samenvattingen van encyclopedie, aansprakelijkheidsrecht (ik zou Brahn/Reehuis kopen, écht goed!) en Europese rechtsgeschiedenis. Die kun je overigens kopen bij The Joho Company (http://www.joho.nl voor adressen!)quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:39 schreef frizzel het volgende:
Hoi, zijn er nog Rechten Studenten met "samenvattingen/uittreksels/college aantekeningen enz" van eerste jaars vakken?
Lezen, leren en doornemen is voor mij vooralsnog hetzelfde. In de meeste gevallen lees ik alleen de samenvatting.quote:EN! lezen jullie altijd alle stof door? of alleen doornemen? of alleen samenvatting?groeten
Take it easy, zo luidt het devies.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef Kopstoot het volgende:
Frizzel, ik kijk meestal de dag voor het tentamen het boek een keer door en lees daarvan de punten die ik niet helemaal denk te kennen en daarnaast kijk ik de aantekeningen van de werkgroepen een keer door. Verhips, daarmee heb ik tot nu toe nog alles gehaald ook.![]()
Ohja, daar ben ik nu ook mee bezig want ik heb morgenochtend een tentamen.
amsterdam, jij?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef frizzel het volgende:
waar studeren jullie?
Nijmegenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef frizzel het volgende:
waar studeren jullie?
Heej wat grappig, daar zit een vriendin van mij ook. In welk jaar zit je?quote:
wou dr ook heen gaan, is em uiteindelijk niet geworden:(quote:Op woensdag 6 april 2005 22:44 schreef VrijeVal het volgende:
Wat leuk dat er een topic is over mij studie
..het rechtenfeest gisteren in de molly mallons (Groningen) was weer vet!![]()
Al haar werkgroepen zijn deze week vervangen... en 'voor volgende week wordt een oplossing gezocht'.quote:
problemen werden naar buiten gebracht door hen die te laat hadden ingeschreven. dat was een bs-verhaal van vervelende zeikerdjes.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef frizzel het volgende:
in amsterdam zijn toch problemen met inschrijven voor vakken/tentamens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |