Een bekende?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Sovereign het volgende:
Ik zit te zenuwpezen, morgen een kennismakingsgesprek bij een advocatenkantoor.
Jij je betogen al af? Zin om wat uitwisselingen te doen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik ben het leren nu wel zat. Even pauzeren.
Wat leuk!quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Sovereign het volgende:
morgen een kennismakingsgesprek bij een advocatenkantoor.
zo! terug! ik denk niet dat ik hem gehaald heb, maar het ging oneindig veel beter dan gedacht! veel vragen over de romeinen, dus die had ik allemaal goed! heb het met gijs vergeleken, gijs heeft bij u aansprakelijkheidsrecht gedaan. gijs is een echte nerd en heeft altijd alles goed. als je hetzelfde hebt als gijs, hoef je je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Iedereen vandaag heel veel succes!!
hoe ging het?? hoe was je indruk? ga je dr werken, denk je? wil je dr werken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:27 schreef Sovereign het volgende:
* Zit vol zenuwen.
Uit mc heb ik 5 punten, dus het hangt af van mijn betoog!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef VeX- het volgende:
Het ging wel redelijk bij mij. In elk geval voldoende. En ik ben ook nog eens afgezet door een meisje bij wie ik zo'n potlood heb gekocht. De geniepte dievegge.
je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. maar eik heb jij ook maar een 6 hèquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Andoire het volgende:
Ik heb sowieso minimaal een 7
Hoop dat ik 2 punten heb voor mn opstel
Maar jij hebt altijd van die rare vragen op van die vreemde tijdstippenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef DeTinux het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. maar eik heb jij ook maar een 6 hègefeliciteerd anyway!! en reageer niet zo vreemd als ik vraag hoe je jouw achternaam uitspreekt.
doe ik ook nooit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Andoire het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd van die rare vragen op van die vreemde tijdstippen![]()
( ik was ook chago en zo, dacht dat ik het vet slecht had gedaan, en achteraf had ik 3 vragen gewoon goed, maar die heb ik later 'verbeterd' naar foutnooit doen
)
dat bedoel ik, ja, dat van je bonuspuntquote:Nee, ik heb geen 6 want ik heb een bonuspunt en dus een 7 janiet zo stom doen
ik heb nooit gezegd dat gijs slim is. verre van. gijs is gewoon ijverig. heeft drie hobby's: zn zestienjarige vriendinnetje neuken, volleybal en de overige 95% van zn tijd gaat naar leren. hij heeft écht een leerfetisj. nou, das toch niet slim??quote:Maar waarom ging je opstel minder? Heb je die van mij niet doorgekeken? Die van mij komt erg overeen met het opstel van een héél slim meisje ( nog slimmer dan die gijs van jou) dus dat zit hopelijk wel goed....
Hopelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |