Dat deed een groot deel van de mensheid in dit geval de das om.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:52 schreef Alicey het volgende:
Hoewel het met betrekking tot die aliens misschien alleen een cultuurverschil is ...
Ach, we hebben toch last van overbevolking.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat deed een groot deel van de mensheid in dit geval de das om.
Wrijf het maar weer in...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
Dat hij grote oogleden heeft kan-ie ook niks aan doen.
Waar? Specs? Voorwaarden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef SingleCoil het volgende:
slechts 30 euro per maand, voor een 58 cm lcd, A. !
Tuuwk wel.. Op een keer ben je wel moe genoeg om door te slapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ja hoho, zo werkt het niet.
Zo werkt dat perfectquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ja hoho, zo werkt het niet.
Niet dat ik weet.. Wel is het zo dat als ik eenmaal wakker wordt dat ik niet opnieuw in slaap val..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef SingleCoil het volgende:
Heb je een slaapstoornis, A ?
Dat valt wel mee hoor, pas na (naar ik meen) een uur slaap je diep genoeg om te merken dat je geslapen hebt. Als je daarvoor wakker wordt merk je niet eens dat je geslapen hebt..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:01 schreef STORMSEEKER het volgende:
Da's balen als je na 10 min wakker wordt dan.
Vaak toch wel net een uurtje of 2 uurtjes..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef SingleCoil het volgende:
Vind je dat je te weinig slaap krijgt ?
Die ik mis dus, ik bedoel niet dat ik maar een uur a 2 uurtjes slaap.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vaak toch wel net een uurtje of 2 uurtjes..
snappikquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die ik mis dus, ik bedoel niet dat ik maar een uur a 2 uurtjes slaap.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die ik mis dus, ik bedoel niet dat ik maar een uur a 2 uurtjes slaap.
Nee, geen echte bijzondere vermoeidheid overdag, wel in de avond merk ik het soms...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef SingleCoil het volgende:
Dat is wel een slaaptstoornis, lijkt me...heb je er ook last van, in je dagelijks functioneren, bijvoorbeeld plotstelinge vermoeidheid overdag ?
Hoewel er mensen schijnen te zijn die daar genoeg aan hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Anders was het echt ernstig!
Tijdelijk, maar niet altijd, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel er mensen schijnen te zijn die daar genoeg aan hebben.
Ook redelijk permanent soms hoor volgens mij... Maar dat zijn er niet zo heel erg veel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tijdelijk, maar niet altijd, toch?
Ik hoop dat bijslapen voor mij vannacht lukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef SingleCoil het volgende:
als je kunt bijslapen is dat meestal niet zo'n probleem
Dat lijkt me vreselijk vermoeiend!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb sinds een jaar ongeveer last van het syndroom van sjogren, dat is een auto-imuunziekte. Een van de symptomen is dat 's nachts je speekselklieren niet meer werken, daardoor droogt je mond uit. Het effect is dat ik ieder uur wakker wordt omdat mijn tong dan weer vastgeplakt zit tegen mijn gehemelte of zo. Even rechtop zitten en een slokje water, en dan is dat weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |