Geen geld voor een TFT.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:36 schreef STORMSEEKER het volgende:
Whahaha wat loop JIJ achter! CRT...pfff..
Dat is in die film. Denk niet dat er veel achter deze film zit. Het is je reinste camp.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me toch af wat daar achterzit..
Ja, hij knipoogt wel erg luid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:38 schreef SingleCoil het volgende:
stil even, we zitten naar een film te kijken
Nouja ik doelde meer achter die oma.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is in die film. Denk niet dat er veel achter deze film zit. Het is je reinste camp.
Is alles goed? Heb je een dokter nodig?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef STORMSEEKER het volgende:
UM! UM! EM UM!UMUMUM! HIHIHHI UM!
Dat hij grote oogleden heeft kan-ie ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hij knipoogt wel erg luid.
Ik ben trouwens erg goed in operaties uitvoeren, dus geef maar een gil als het nodig is.:')quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is alles goed? Heb je een dokter nodig?
Zie je wel, die oma's zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Achter die oma stond een enorm apparaat, bedoeld om haar te vernietigen.
Weet je een goeie dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is alles goed? Heb je een dokter nodig?
Maar het waren de aliens die het daar neer hadden gezet! En nu vernietigt oma de aliens met behulp van jodelmuziek!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef Alicey het volgende:
Zie je wel, die oma's zijn niet te vertrouwen.
Nou, die van mij is best een lekker ding. Maar ik weet niet wat dat toevoegt aan zijn competenties als arts.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef STORMSEEKER het volgende:
Weet je een goeie dan?
Misschien heeft ze die aliens wel in scene gezet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het waren de aliens die het daar neer hadden gezet! En nu vernietigt oma de aliens met behulp van jodelmuziek!
Ik kan wel merken dat jij die film niet ziet. Je snapt er overduidelijk helemaal niks van. Deze catastrofe kan nooit in scène gezet zijn door één dement omaatje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft ze die aliens wel in scene gezet.
Misschien doet ze zich wel oud en dement voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat jij die film niet ziet. Je snapt er overduidelijk helemaal niks van. Deze catastrofe kan nooit in scène gezet zijn door één dement omaatje.
Hm, daar had ik nog niet aan gedacht. Het zou een verrassende ontknoping zijn!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
Misschien doet ze zich wel oud en dement voor.
De meeste films zijn echter erg voorspelbaar, dus het zal wel weer niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, daar had ik nog niet aan gedacht. Het zou een verrassende ontknoping zijn!
Ik ben erg achterdochtig soms, vooral waar het demente oma's en aliens betreft.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:46 schreef SingleCoil het volgende:
de grootsheid van het drama ontgaat je A., je bent opnieuw slecht geinformeerd
Dan hoeft die ook niet met het gemis van zijn/haar baasjes te leven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar die chihuahua is ook dood!
Eigenlijk heb je gelijk. Beide categorieën lijken me niet zo betrouwbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:47 schreef Alicey het volgende:
Ik ben erg achterdochtig soms, vooral waar het demente oma's en aliens betreft.
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
Dan hoeft die ook niet met het gemis van zijn/haar baasjes te leven.
Woont hier ook zo iemand met 4 van die beestjes. Kijk vooral niet naar 1 van die hondjes, want dan gaan ze alle 4 af. En als ze eindelijk allemaal hun bek dichthouden hallucineert 1 van die mormels weer iets, en slaan ze weer alle 4 aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef SingleCoil het volgende:
kleine vieze kuttenlikkertjes...
Ik ben best optimistisch ingesteld.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven!![]()
Hoewel het met betrekking tot die aliens misschien alleen een cultuurverschil is ...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Beide categorieën lijken me niet zo betrouwbaar.
Leek me wel een goeie film, spannend, maar ik wil naar bed.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:52 schreef SingleCoil het volgende:
THE JUROR. is dat wat ? Ik hou niet zo van demi moore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |