Vreemd trouwens dat het al een hele tijd geleden is aangepast, maar hierboven nog wel steeds zo staat..quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
Welke console?
Kan iemand daar welk spelletjesmachine van maken of hoe dat ook heet?
Ban aanvraag , mag niet weet ik uit ervaringquote:
In dit geval is de hele context anders dan hetgene waar jij ervaring mee hebt en in mijn ogen totaal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:14 schreef Gamedemon het volgende:
[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princess
[..]
Ban aanvraag , mag niet weet ik uit ervaring
Huillie.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:10 schreef Gamedemon het volgende:
[Xbox+PC] GTA: San Andreas Deel 2
vol met warez gezeik, over hoe kwaad mensen wel niet zijn dat ze em niet in de vakantie kunnen downloaden
kheb geen probleem als het soms over warez gaat enzo, maar dit ging nergens over.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:51 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Huillie.![]()
Overigens, laat dat topic dan maar helemaal dicht, ik bedoel wat valt er anders te bediscussieren zolang ie nog niet uit is.
Moderators kunnen niet bannen toch, maar die oplossing was wel beter geweestquote:Op zondag 5 juni 2005 22:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej anders gebruik je je kleurtje ff niet ofzo, ban die users dan gewoon ipv andere te benadelen, best zwak dit zeg.
Ze kunnen inderdaad niet bannenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Moderators kunnen niet bannen toch, maar die oplossing was wel beter geweest
Ik zie dit nu pas. Ik vind het maar kinderachtig, om helemaal geen topic meer open te hebben erover.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:54 schreef Tain het volgende:
We worden er best moe van dat er telkens maar mensen zijn die het niet begrijpen dat we geen warez/download of andere posts in die trend willen hebben. Topic mag weer open als GTA: SA in de winkel ligt voor de Xbox en PC.
Het mag gewoon niet volgens de Fok! policy, wij users moeten dat maar gewoon accepteren.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Ik vind het maar kinderachtig, om helemaal geen topic meer open te hebben erover.
Ik snap trouwens helemaal niet waarom er niet over warez gesproken zou mogen worden. Dat er geen links of informatie naar warez mogen staan snap ik. Maar erover praten is gewoon legaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |