Het is dat het 1 april is, anders had ik toch wel mijn bedenkingen gehad bij dit plaatjequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
THERE IS NO JUSTICE, THERE IS ONLY US.
Het is dat het 1 april is, anders had ik toch wel mijn bedenkingen gehad bij dit plaatjequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
THERE IS NO JUSTICE, THERE IS ONLY US.
Jij neemt jezelf te serieus. Hilarisch!quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:01 schreef twi het volgende:
Ik heb ook gevraagd voor een ban op mezelf, Rodie idem dito. Vreemd dat wij dan niet gebanned worden. Ik zie nu pas dat Gamedemon weer gebanned is. Ik dacht dat het dieptepunt al bereikt was, maar dit is toch wel de triestheid zelve. Bah...
/edit:
[..]
Ik en HomerJ zijn anders niet gebanned, terwijl wij er ook nog op door gingen. BMH trouwens ook nu ik het zo zie. Dus dat zijn drie bans, geef ze maar door aan een FA. Van HomerJ en mij zal 't onze eerste wel zijn vermoed ik, dus dat zal 24 of 48 uur zijn. BMH zal wel vaker in de ban geweest zijn, dus dan pleit ik voor een weekje. Als jullie consequent zijn, tenminste.
Ik zal voor het gemak de betreffende offtopic reacties even opzoeken:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allen dus NA de waarschuwing.
Het gaat niet om serieus nemen, het gaat om consequent zijn. Dat ik niet ben gebanned, samen met een paar anderen waaronder jij, is inconsequent.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij neemt jezelf te serieus. Hilarisch!![]()
P.s. Ik ben 1 keer gebaneed en dat was meteen 1 week lang.
Donequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:55 schreef The_Hives het volgende:
Kan een modje de titel van dit topic [Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic veranderen in:
[Hattrick] Fok-Fed-MEETING-topic
Die komen in de wikiquote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef Cerbie het volgende:
Als je het toch over de FAQ hebt, er ontbreken een paar handhelds geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |