Dat is niet nodig die partij blaast zich zelf op als je al ziet dat Wouter Bos de eerste kamer fractie niet onder controle heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:10 schreef PJORourke het volgende:
Ik zit er aan te denken om mezelf op te geven. Proberen die partij van binnenuit op te blazen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:10 schreef PJORourke het volgende:
¤230 per maand. 19de eeuwse uitbuiters zijn het.
Ik zit er aan te denken om mezelf op te geven. Proberen die partij van binnenuit op te blazen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:10 schreef PJORourke het volgende:
¤230 per maand. 19de eeuwse uitbuiters zijn het.
Dat krijg je, als de 1e kamer volgens de grondwet autonoom isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig die partij blaast zich zelf op als je al ziet dat Wouter Bos de eerste kamer fractie niet onder controle heeft.
En wanneer de Eerste Kamer-fractie het advies van Wouter Bos opvolgde dan zat je zeker hier te zeiken over de onafhankelijkheid van de Eerste Kamer-fractie, niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig die partij blaast zich zelf op als je al ziet dat Wouter Bos de eerste kamer fractie niet onder controle heeft.
Jij vertegenwoordigt de PvdA bij het personeelbeleid?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
Stagiairs (m/v) referendum Europese grondwet
Sidekick heeft besloten dat POL er vanaf nu ook voor personeelsadvertenties van politieke partijen is. Bij dezen dus!
Wauw zeg..... is dat inclusief of exclusief loverboy (pimp my ride) vervoer ?!?quote:¤ 230 per maand netto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |