Yuk, jellyudding... het ziet er zo vies uit, dat ik denk dat ik het niet lust...
![]()
En ik heb wel een pakje in de kast staan, die wacht op de datum dat ie weg gegooid mag worden, of ik maak het eens klaar voor Chiara en dr papa...
Yfke, wat goed dat we weer van je lezen, allen de berichten zelf zijn wat minder gunstig. Baby in de stuit, harde buiken, depressief, het zit niet mee, dat vind ik echt heel naar voor je. Ik hoop dat de theorie van Phileine opgaat, zou wel super zijn!
Tearsong, ben zo nieuwsgierig of de middeltjes werken, hoe gaat het nu?
En Renzell, morgen is dan eindelijk die dag waar je maanden naar toe hebt geleefd! Wauw, die heb je dan maar mooi gehaald! En een zondagskindje is een goed plan, die zijn heel leuk! (ben en heb er zelf één
![]()
)
Lewis, wat een rampendag joh, vreselijk. Dat zijn echt van die dingen waar je simpelweg niet op zit te wachten...
Ingrid, je weet het, het kan alle kanten op, je moet overal rekening mee houden... maar wil je nog wel mijn wondertje meegeven. Ik dacht dat ik aan de hand van mijn menstruatie dat ik 10 april was uitgerekend, maar op de echo bleek het vruchtje een achterstand te hebben van 2 weken, je schrikt je rot, we moesten ook 2 weken wachten om de groei goed te kunnen bepalen, en na 2 lange onzekere weken bleek het goed gegroeid te zijn, en is mijn uitgerekende datum bijgesteld naar 26 april.
Morgen weer een bezoekje brengen aan de vk, het is dan zo'n dubbele afspraak waarbij we een praatje krijgen over de bevalling enzo.
Verder alles oke, energielevel schommelt eigenlijk, ik eet als een bouwvakker, hormonen gieren door mijn lijf, heb wat last van mijn schaambeen, maar vandaag weer minder harde buiken dan gisteren. Dit is echt begin van het einde, de laatste lootjes.
Ik heb met Chiara allemaal babykleertjes bekeken, valt me nu weer op hoeveel kleertjes ik in die kleine maten heb, alles ligt klaar om gewassen en gestreken te worden en dan gaan we eens ruimte maken om het kinderkamertje te herinrichten en babyklaar te maken.