abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25887972
Misschien dat ik dan toch eens vanillevla ga proberen! Je hebt er vast wel kleine pakjes van.
Jell-O ziet er apart uit. Zou het weleens willen proberen. Kun je dat gewoon in de supermarkt kopen?
Ik heb een voorraad crackertjes opgehaald! En venkelthee om te proberen of dat helpt.
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:13:56 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25889053
Yfke, succes joh, hopenlijk draait de kleine toch nog.

LLM, hoe is ie nu ??
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25889356
Yfke, wat jammer dat de kleine weer in stuit ligt. Maar goed met een keizersnede weet je tenminste ook waar je aantoe bent. Sterkte met je laatste loodjes. En we gaan gewoon niet depressief zijn toch

Joshua en ik zijn vanmorgen op visite geweest, nou dat heb ik geweten ook. Niet meer dus voordat ik bevallen ben. Joshua rent natuurlijk overal naartoe en tot overmaat van ramp had hij achterin de auto zijn speen uit zijn fles gepeuterd die vol zat met pap. Normaal gesproken drinkt ie dat netjes op. Nou dit keer had ie dus niet zo'n trek. Dus ik heb eerst lekker een half uur kunnen schoonmaken en Joshua's kleren waren echt drijfnat en vies. En dan nog achter hem aanrennen dat voelde niet fijn meer toen we weggingen.

Dus deze dame gaat waarschijnlijk maar weer vroeg naar bed. Harde buiken alom helaas en polsen worden er ook nog niet beter op.
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:45:27 #154
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25889994
Hè Lewis, het zit niet mee hè?! Balen joh, zo'n dag, kruip maar lekker vroeg je bedje in! Slapen is de beste remedie.
Ik ga d'r ook vroeg in vanavond, om precies te zijn NU! Ik heb vandaag weer veel gedaan en ben na een zeer korte nacht toch ook wel weer heel moe. Heb net lekker dvd's gehaald en ga in bed nog fijn film kijken met een kopje thee erbij.
Tearsong; ik hoop maar weer eens heel erg voor je dat ie zich vannacht even netjes komt melden, dat brutale kind van je! Succes weer.
pi_25890908
Ingrid, dat Jell-O is jelly hier in engeland. Kinderen zijn er dol op. Makkelijk te maken, je kunt het ook gewoon in een schaaltje doen en laten opstijven in de ijskast. Zelf lijkt het me niet echt lekker. Maar ik hou ook niet van pudding.
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:58:24 #156
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25891944
Yuk, jellyudding... het ziet er zo vies uit, dat ik denk dat ik het niet lust... En ik heb wel een pakje in de kast staan, die wacht op de datum dat ie weg gegooid mag worden, of ik maak het eens klaar voor Chiara en dr papa...

Yfke, wat goed dat we weer van je lezen, allen de berichten zelf zijn wat minder gunstig. Baby in de stuit, harde buiken, depressief, het zit niet mee, dat vind ik echt heel naar voor je. Ik hoop dat de theorie van Phileine opgaat, zou wel super zijn!

Tearsong, ben zo nieuwsgierig of de middeltjes werken, hoe gaat het nu?

En Renzell, morgen is dan eindelijk die dag waar je maanden naar toe hebt geleefd! Wauw, die heb je dan maar mooi gehaald! En een zondagskindje is een goed plan, die zijn heel leuk! (ben en heb er zelf één )

Lewis, wat een rampendag joh, vreselijk. Dat zijn echt van die dingen waar je simpelweg niet op zit te wachten...

Ingrid, je weet het, het kan alle kanten op, je moet overal rekening mee houden... maar wil je nog wel mijn wondertje meegeven. Ik dacht dat ik aan de hand van mijn menstruatie dat ik 10 april was uitgerekend, maar op de echo bleek het vruchtje een achterstand te hebben van 2 weken, je schrikt je rot, we moesten ook 2 weken wachten om de groei goed te kunnen bepalen, en na 2 lange onzekere weken bleek het goed gegroeid te zijn, en is mijn uitgerekende datum bijgesteld naar 26 april.

Morgen weer een bezoekje brengen aan de vk, het is dan zo'n dubbele afspraak waarbij we een praatje krijgen over de bevalling enzo.
Verder alles oke, energielevel schommelt eigenlijk, ik eet als een bouwvakker, hormonen gieren door mijn lijf, heb wat last van mijn schaambeen, maar vandaag weer minder harde buiken dan gisteren. Dit is echt begin van het einde, de laatste lootjes.
Ik heb met Chiara allemaal babykleertjes bekeken, valt me nu weer op hoeveel kleertjes ik in die kleine maten heb, alles ligt klaar om gewassen en gestreken te worden en dan gaan we eens ruimte maken om het kinderkamertje te herinrichten en babyklaar te maken.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 1 april 2005 @ 08:16:30 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25898613
Zo Renzell vandaag dan je uitgerekende dag bereikt
Uiteraard moet je het op 1 april wel net zo spannend maken als Beefcake vorig jaar dus ga vandaag even lekker naar de markt/bibliontheek/snackbar en uw vliezen zullen breken.
Laat dan wel even een twijvelachtig berichtje achter om men aan het twijvelen te brengen en kom dan morgen met foto's van een supermooi kindje op de proppen!
pi_25898658
ik heb die jellypudding ook wel eens in huis gehad. De eerste paar hapjes zijn wel lekker.. maar de rst.. ieuwwww.. vriendje heeft het toen maar opgegeten.

Vanaf wanneer begon bij jullie de bandenpijn? Ben nu 12wk3dg maar heb al een dag of 2 van die zeurderige pijnen aan de zijkant van mijn buik doortrekkend naar de linkerkant van mijn rug...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25898964
Renzell, ik zit er klaar voor. Kom maar op met die baby
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25899157
Tearsong, ben je al wakker.
Of beginnen de drankjes en de massage te werken
  vrijdag 1 april 2005 @ 09:06:38 #161
105888 renzell
pi_25899222
Nou dames, vannacht nog niks gebeurd, maar ik ga dus zoals Luchtbel al suggereerde, voor gebroken vliezen in de bieb vandaag; eens ff lekker de boel op stang jagen!
Tearsong; nog nieuws?
  vrijdag 1 april 2005 @ 09:13:42 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25899321
Renzelltje

Nú is het echt, echt, echt zover, oké? En Luchtbel heeft inderdaad héél goeie ideeën!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25899414
Hé Renzell ik ben voor dat scenario van Luchtbellie
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25899468
Renzell water in de bieb das een goed plan
  vrijdag 1 april 2005 @ 09:28:09 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25899576
Het maakt mij niet uit hoe, maar ik wil wel een leuk lief vers babietje zien hoor!

Tearsong? Waar hang jij ergens uit?
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 09:28:52 #166
81992 Githa
pi_25899585
Tearsong en Renzell ....*O* tis een mooie dag voor verse bb'tjes
pi_25900343
Renzell: gebroken vliezen in de bieb, dat zou leuk zijn. Neem camera maar vast mee. Mag ook in de Albert Heijn ofzo hoor, zolang er maar ergens wat breekt!

Vicky: ik had het ook rond 12/13 weken, die pijntjes. En als ik dan te snel opstond voelde ik het ook direct steken etc...

Mel: inderdaad, de laatste paar weekjes. Is wel leuk he, om al die kleertjes weer te bekijken, te wassen (en te strijken, maar dat heb ik overgeslagen, heb ze gewoon heel netjes laten opdrogen )

Lewis: weer wat beter uitgerust vandaag? Lijkt me wel extra zwaar hoor!

Yfke: maar er bestaat een kans dat de kleine nog draait toch? En dan krijg je dus gewoon later die sterilisatie? Wel minder dat het zo rottig voelt...

Ingrid: lekker aan de crackers? Het werkt meestal wel goed! En de venkelthee, heb het nooit lekker gevonden maar ze zeggen dat het helpt ja.

Nou, middeltjes werken nog niet hoor, helaas! (het zou zo mooi zijn!). Ga zo nog maar even dat kruidendrankje bijmaken, nu met minder gemberwortel Blijf het toch nog maar even proberen met de massages en de drankjes, je weet maar nooit. Heb ook een tip gekregen over een homeopatisch middel van VSM, je mag het vanaf week 37 slikken om de boel van onderen wat 'week' te maken, dus dat kan ik ook nog proberen. Eigenlijk wil ik nu gewoon dat opwekken/inleiden voorblijven. Verder ben ik weer redelijk optimistisch, we zien wel hoe het allemaal gaat lopen, al wil ik natuurlijk wel graag zo snel mogelijk bevallen Vanmiddag om 15:00 week afspraak in het ZH, en in het weekend ook gewoon als er dan nog geen baby te zien is
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 10:12:33 #168
43556 miss_dynastie
pi_25900393
Renzell, we verwachten inderdaad wat actie vandaag! *Popcorn en cola vast klaarzet*

TearSong
Tis nou onderhand wel een keer tijd, he
pi_25900450
Tearsong succes met de laatste loodjes hoor
pi_25900592
Voordeel is natuurlijk nu dat ik in ieder geval zeker weet dat het niet langer dan 7 dagen meer gaat duren
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 10:35:03 #171
43556 miss_dynastie
pi_25900841
*positief dingen inzien is goed *
pi_25901906
TearSong, renzell en weirdmiss, veel succes met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie beebjes snel geboren worden

Even een update van hier:
Twee weken geleden hebben we het aan onze ouders verteld, door speentjes te geven met oma's schatje en opa's lieveling erop. Mijn ouders hadden 't totaal niet verwacht, omdat ze dachten dat we eerst zouden trouwen. M'n vader helemaal van de kaart, m'n moeder in tranen en beide ontzettend blij natuurlijk
Mijn schoonouders hadden het eerst niet echt door. M'n schoonmoeder dacht eerst dat het gewoon een leuk cadeautje was en toen zei ze: Neeee, jij toch niet? ... Jaaa????? Ze gingen helemaal uit hun dak, want dit wordt hun eerste kleinkind. M'n schoonvader bleef me maar knuffelen die avond, hij vind het echt geweldig.
Mijn zusje reageerde wel positief, maar niet denderend. We hebben nou eenmaal geen goede band, maar ik hoopte toch... Nouja, ze is zelf ook zwanger (van de tweede), maar het heeft haar qua karakter niet veel goeds gedaan
Het broertje van m'n vriend en zijn vriendin hadden we voor een paasbrunch uitgenodigd en kregen hun eitjes met Ome ... en Tante ... erop. Hij heeft zijn ei niet opgegeten en wil 'm gaan bewaren Hij vond het nogal onwerkelijk, maar wel erg leuk!

Van m'n moeder kreeg ik vandeweek meteen een luiertas, een setje met een mutsje, sokjes, een rompertje en een slabbertje en nog een setje met twee rompertjes. Echt

Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot vrijdag (echo!). Laten ze je dan eigenlijk ook het hartje horen?

Verder heb ik niet te klagen. Ik voel me prima, de moeheid wordt al minder. Heb alleen wat last van m'n rug, doordat ik slecht naar de wc ga. En ik kan nu echt niks van m'n vriend hebben nu hij "ik ben ziek en ik ben zoooooooo zielig" thuis zit. Een echte vent dus
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  vrijdag 1 april 2005 @ 12:28:01 #173
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25903458
Je laat ons wel in spanning zitten hoor Tearsong. Ik denk dat LW maar eens met je beebje moet gaan bellen!

Renzell, bevallen op de uitgerekende datum is mogelijk hoor

Alle andere LLM's of bijna-LLM's sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2005 @ 12:54:26 #174
81992 Githa
pi_25904045
Babylover wat leuk dat de opa's en oma's zo blij waren en wat een leuk idee om het op een ei te schrijven

Ik durf eigenlijk niet meer zeker te zeggen of je nu wel of niet het hartje te horen krijgt, ik dacht het niet maar ze laten het hartje iig geval wel zien kloppen en dat geeft ook een ontzettend warm gevoel hoor
pi_25904665
Vicky die bandenpijn begon bij mij ook al rond de 13 a 14 weken. Dat is trouwens een periode en dan voel je dat even niet meer.

Babylover, wat leuk dat je ouders en schoonouders zo reageerden. Dat vrolijkt je dan nog meer op he

Tearsong, spannend hoor. Ik ben wel benieuwd of het nu allemaal vanzelf gaat beginnen. Ik hoop het voor je.

Vandaag doet alles nog zeer, maar dat is ook logisch. Kan niet verwachten dat alles ineens wegtrekt binnen een paar uur. Ik doe het in ieder geval wel heel rustig aan vandaag. En heb maar lekker alle boodschapjes besteld via internet. Dat kan tegenwoordig, onze supermarkt levert het gewoon af. Dus dat scheelt weer een vervelend uitje

Mel. leuk he al die baby kleertjes. Ik heb het nog niet gedaan. Maar ik denk dat ik volgende week ook maar eens ga kijken voor wat ik allemaal kan gebruiken. Husby had in het begin met Joshua's geboorte al de was gedaan en gooide het dan meteen in de droger. Met als gevolg dat ik echt een paar mini pakjes heb Maar goed we zullen zien.

Ik hoop dat ik van de week bericht krijg over het nieuwe bedje voor de baby, dan kunnen we eindelijk ook eens de kast in elkaar zetten. En dan is die kamer helemaal klaar. Alleen met de geboortekaart schiet het voor geen meter op. Net zoals de vorige keer dus. Vindt het erg moeilijk om inspiratie te vinden op het moment.

Renzell, vandaag dan de uitgerekende dag. Ik weet het nog wel toen met Joshua, je zit dan toch eigenlijk extra stiekum te wachten dat het dan begint. Maar goed, zondagskindje is natuurlijk ook helemaal goed.
pi_25910375

[ Bericht 100% gewijzigd door skoop op 01-04-2005 17:19:06 (gepost met username vriendje, ga het ff goed doen) ]
pi_25910498
Heel bericht getypt net, maar ik ben het kwijt De korte versie dan maar. Ben net ongevraagd gestript in het ZH door een gyn die me verzekerde dat ze alleen even ging voelen of alles wel rijp was. Ze gaf aan dat ik 3 cm ontsluiting heb (standaard heb je al 1 als alles een beetje rijp is, waar die 2 cm vandaan komen..geen idee..). Dus we moeten maar afwachten of dat strippen enig effect gaat hebben...
It's all up to you
pi_25910581
*Komt even uit Lurkstand

Spannend Tearsong. Ben benieuwd naar je babytje.

*Kruipt terug in Lurkstand
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:42:32 #179
105888 renzell
pi_25910943
Hé Tearsong, dat is even goed nieuws zeg!!! Eindelijk schot in de zaak. En wow, zomaar 3 centimater cadeau, wat heerlijk! Ging dat strippen dus zomaar per ongeluk, of zag ie dat je al drie centimeter ontsluiting had en heeft ie daarop besloten dat strippen de beste oplossing was? En betekent strippen eigenlijk dat je vliezen nu gebroken zijn, ja toch? (of stel ik nu een hele domme vraag? ) Deed het pijn? Hoe voel je je? Wat spannend, wat leuk! Het gaat gebeuren Tearsong, voor het echie nu! Heel veel succes enne..... we willen best nog op de hoogte gehouden worden van de eerste weetjes hoor...
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:43:55 #180
105888 renzell
pi_25910978
Ps- hier geen gebroken vliezen in de stad dus....
We gaan maar voor een zondagskindje denk ik!
pi_25911043
Spannend tearsong!!!
Renzell moet je niet naar een snackbar ofzo
pi_25911202
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:43 schreef renzell het volgende:
Ps- hier geen gebroken vliezen in de stad dus....
We gaan maar voor een zondagskindje denk ik!
zondagskindje = ook leuk Maar zaterdag hoef je niet zomaar over te slaan hoor!

Met strippen woelen ze eigenlijk de vliezen een beetje los van de baarmoederwand. Zo proberen ze de weeen op gang te brengen. M'n vliezen zijn dus nog niet gebroken, maar de kans is dus groot dat dat strippen wel wat op gang brengt. Al is strippen vaak te vergelijken met schudden aan een appelboom, alleen de rijpe appels vallen eruit zeg maar. Het is een venijnig gevoel, heb dus ook echt even in hand van vriendje geknepen, vooral omdat ik verwachtte dat ze alleen zou voelen. Volgens mij heeft ze het spontaan bedacht toen ze voelde dat ik 3 cm ontsluiting had. Als de boel nog niet rijp was heeft strippen nl. niet zoveel zin. Dus de kans is groot dat er binnenkort wel wat gaat gebeuren Zullen ze in het ziekenhuis fijn vinden, ze hebben in het weekend al minder personeel
It's all up to you
pi_25911304
Spannend Tearsong!!
pi_25912066
Spannend TearSong!

Enne de crackers helpen!
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:42:56 #185
105888 renzell
pi_25912374
3 centimeter lijkt mij behoorlijk rijp Tearsong! Ik zeg; laat die appels maar komen!!!
Je bent zeker erg blij dat er eindelijk eindelijk wat schot in de zaak zit?
En inderdaad... zaterdag zou ook prima zijn! Ik had zelf bedacht; morgen beginnen, zondag kindje op de wereld zetten, prima planning toch? Dan baar jij morgen, ik overmorgen.
pi_25912436
zondag 3 april is nog steeds de mooiste dag Jullie hebben ze tot nu toe mooi binnen gehouden
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 april 2005 @ 18:54:36 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25912627
Nog steeds eensch is
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:07:59 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25912938
tearsong wat spannend, heb er een goed gevoel over hoor, duurt niet lang meer.

Renzel, hoe zit het met het water, nog steeds niks? na ja, zondag is ook een mooie dag.

Babylover, leuk dat iedereen zo positief regeerde, alleen jammer van je zus.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator vrijdag 1 april 2005 @ 19:51:42 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25914124
Tearsong, je hebt de 1e 3 cm zo al te pakken zeg, wat geweldig! Spannend hoor, vaak hoor je toch wel dat het een hoop gerommel voortbrengt dat strippen.
Ik ga voor je duimen in ieder geval, 1 troost het kindje is tenminste niet op 1 april jarig als het vanavond pas gaat beginnen. Dat lijkt me zo zielig, krijgt hij/zij jaren lang op zijn verjaardag van die stomme grapjes te horen "nee hoor we hebben geen cadeautje, ownee 1 april " en meer van dat soort flauwigheden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25914684
Nou, het ziet ernaar uit dat het strippen wel aanslaat. Het begint iig. flink te rommelen en fijn voelt anders...ben ook wat meer bloed verloren en slijm, maar dat kan ook van het strippen zijn...
It's all up to you
pi_25914869
Tearsong, 3 cm voel je al iets?
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:18:22 #192
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25914908
babytje in aantocht jippieeeee, ben t ff kwijt, maar weet jij eigenlijk wat je babytje is qua geslacht??
pi_25915031
Oe spannend Tearsong !! Klinkt alsof het niet lang meer duurt hoor!!

Enne, hoe worden we op de hoogte gehouden hier als het straks echt losbarst?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:29:13 #194
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25915243
Spannend!

Zet 'm op ladies!

Hier alles oke! Bij de VK geweest, we maken het beide prima, de baby was al voor 2/3 ingedaald, en met dat laatste stukje is het ook al druk bezig Dus dat vond ik wel weer een goede reden voor gebak...
Praatje over de bevalling gehad, wanneer te bellen, wanneer niet. Eigenlijk zo gepiept allemaal.

Een zorg minder wat betreft het indalen, een stapje verder in deze zwangerschap... * melonovy is blij!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:30:49 #195
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25915279
Babypoll: Tearsong gaat heel snel bevallen van een ...
  • Jongen
  • Meisje
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Het voelt goed hè?
    A je to!
      vrijdag 1 april 2005 @ 20:34:25 #196
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_25915379
    Meisje !
    Kom op, Tearsong! Je gaat werpen!!!!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_25915401
    Eensch met Sjoeg

Zet hem op Tearsong!!
    pi_25915435
    ja een meisje
    pi_25915473
    Tearsong kom op meid, laat die meid eruit Nog ff joh
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
      Jubileum moderator vrijdag 1 april 2005 @ 20:42:03 #200
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_25915605
    Tearsong
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')