Kleuterquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:59 schreef Big_Gigolo het volgende:
Ik heb zelf met een meisje van 15 en ik ben 19 en zij is volwassener dan ik![]()
Ik ken genoeg mensen met een relatie met een nog groter verschil in leeftijd die al meerdere jaren bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:44 schreef Ingridh007 het volgende:
15 en 19![]()
Een wereld van verschil, dat je er ook maar aan denkt om daarvoor misschien je baan te verliezen
Dat je der wilt neuken, ok, ieder zn meisje, maar een meisje die je eigenlijk helemaal niet zo heel leuk vindt (iig in een ander topic wek je de suggestie dat je der wilt veranderen) die nog aan et puberen is ook zie jij als een potentiele liefde van je levenquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:41 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik ken genoeg mensen met een relatie met een nog groter verschil in leeftijd die al meerdere jaren bij elkaar zijn.
En dan nog, stel, stel dus dat zij de liefde van mij leven is, dan ga ik wel fijn ergens anders werken als ik daar verplicht toe word.
Ik ben 25 en ik vind meisjes van bijna 17 ook leuk. Of bijna 18 danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent 22 en je vindt een meisje van 16.. (niks bijna 17, gewoon 16) leuk.
Moet kunnen vind ik. Waarom zou het niet kunnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |