over smaak valt niet te twisten...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Lache ding.. we hebben wel een beetje dezelfde smaak.. Maar ik moet me noodgedwongen (financieel gezien) even bezighouden met pimpen van m'n Sagem My-X8. Hij bevalt trouwens érg goed.. De foto's zijn iig super (binnen iets minder, maar buiten subliem)..
Me2, vrij exclusief toestel en dat bevalt me wel, daarnaast heerlijke functies en werkt primaquote:Op maandag 26 september 2005 14:32 schreef thaeastwood het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier moet ik het maar meedoen![]()
Jouw GSM geschiedenis deel 2quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:02 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Die laatste sinds vorige week
jawel, die zit er ook in. Die wordt meegeleverd, er zit alleen weinig ruimte op - voor de tien mp3's is dat genoeg. Gebruik 't voor korte afsanden als mp3speler en verder altijd mn Ipod. De foto's nemen maar weinig ruimte in dus ik hoef geen uitbreiding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Je bent de telefoon niet eens waard dus![]()
Wist je al dat er een geheugenkaart in kan
die is zo mooiquote:Op maandag 18 april 2005 14:05 schreef teig het volgende:
Mijn foon en ben dr gewoon errug blij mee!!![]()
Het is dan ook een iTunes telefoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Deze foon heb ik ook
Enne DE, stoere foon hoor!!!
Hij lijkt op mijn I-pod nano
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |