Ja. Maar dat zou niet slim zijn.Bovendien gedraag ik me daar ook wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen GCban voor het leven geven?
Dan heb ik wel 2 maanden lol gehad met jou te stangenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
Face it, jij komt je proeftijd niet door
quote:Op maandag 28 maart 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen ban voor op het leven geven?
Jij bent nogal een individualist hequote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je hoeft geen pleidooi te houden beste PS. Open em maar en pleur aub een sc er in. mij maakt het namelijk niet uit en het is makkelijker te herkennen. Ook al zal het me niet in dank afgenomen worden, ik heb er geen moeite mee als je SC in je topictitel gooit.
JIJ kunt mij niet stangen. Ik lach om jou. Vooral nu, met deze beslissingquote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou niet slim zijn.Bovendien gedraag ik me daar ook wel.
Ik open absoluut niet, ik hou me aan de afgesproken regels.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je hoeft geen pleidooi te houden beste PS. Open em maar en pleur aub een sc er in. mij maakt het namelijk niet uit en het is makkelijker te herkennen. Ook al zal het me niet in dank afgenomen worden, ik heb er geen moeite mee als je SC in je topictitel gooit.
Maar je weet net zo goed als dat ik het weet dat als jij daar gaat posten de rest of iig een deel daarvan als vliegen op de stroop afkomen op GC.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou niet slim zijn.Bovendien gedraag ik me daar ook wel.
quote:
Dat zou je dus niet meer zeggenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
DP is irl een schatje hoor![]()
Zal je wel zien op de meet van 16 april
Oepsquote:
Niemand volgt mij. En als dat wel gebeurd, dan kan ik daar niks aan doen. Moet ik dan maar wegblijven? Neeeeueh!quote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar je weet net zo goed als dat ik het weet dat als jij daar gaat posten de rest of iig een deel daarvan als vliegen op de stroop afkomen op GC.
Ik ben er niet voor niets daarnet mee gestopt om te posten, ik wil er niet aan mee werken om daar te baggeren en dat gebeurt nu geheid
Ik weet niet of ik 16 april kan. Heb geen slaapplaats, want bij jou kan ik niet pittenquote:
Kom op, 2 posts van jou en ze kwamen allemaal onder hun steen vandaanquote:Op maandag 28 maart 2005 02:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Niemand volgt mij. En als dat wel gebeurd, dan kan ik daar niks aan doen. Moet ik dan maar wegblijven? Neeeeueh!
Oke dan. Maar dan nog blijf ik daar gewoon posten. Ik kan ze natuurlijk aansporen om te proberen niet te baggerenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom op, 2 posts van jou en ze kwamen allemaal onder hun steen vandaan
Zeg niet dat jij daar verantwoordelijk bent maar het gebeurt gewoon.
Er is vast wel iemand op de meet aanwezig die je ter plekke tot vrouw wil ombouwen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:41 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 16 april kan. Heb geen slaapplaats, want bij jou kan ik niet pitten
Misschien mag ik bij Dagonetje in bed
Je HOEFT niet te posten in bagger topics. Een deel van je "storende imago" is omdat je op ieder topic dat je ziet wil reageren. Doe eens niet man. En vooral niet op topics waarvan een slotje nogal te verwachten is.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is er Knut? Was ik me slotje weer vegeten?
quote:Op maandag 28 maart 2005 10:39 schreef Sjoe538 het volgende:
Laat ik ook eens wat minder baggeren..
Je hebt wel gelijk, I guess..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |