Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hou toch je muil. Ik ga iets zinnigs doen, ga jij maar de hele dag slotjes zetten en doen alsof je wat voorstelt, zeug
Ik wil wel, maar ik mag nietquote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.Aangezien die crew hier te achterlijk is om je voorgoed het zwijgen op te leggen, lijkt het me de beste optie.
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
JIJ OOK MUUS!
Shaobling.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.Aangezien die crew hier te achterlijk is om je voorgoed het zwijgen op te leggen, lijkt het me de beste optie.
Nee, ze zijn allemaal braafquote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
staat dit topic per ongeluk op slot ofzo?
Hij schijt dan ook shaken, not stirred.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:48 schreef Havoc het volgende:
Hier doet ie eerder James bond na.
Nee, want dan is het net alsof ik hier iets te zeggen heb.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:55 schreef Ruis het volgende:
Malfunctie, wil je dat topic weer open hebben dan?
Dat denk je maarquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Malfunctie het volgende:
Fijn om te zien dat reverse psychology nog steeds werkt.
sinds een week of wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef mrkanarie het volgende:
zeg, sinds wanneer zijn SC's verboden na middernacht?
Ze zijn niet verboden er mag alleen geen SC meer in de TT staanquote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef mrkanarie het volgende:
zeg, sinds wanneer zijn SC's verboden na middernacht?
En je moet ook nog een leuke OP hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze zijn niet verboden er mag alleen geen SC meer in de TT staan
idd, en zwaai-smilies zijn een No-Goquote:Op maandag 28 maart 2005 00:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je moet ook nog een leuke OP hebben
En hoi en doeg ookquote:
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ohjah? staat anders niet in de ONZ huisregels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |