bok jij ff lekker op naar een ander forum dan!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:51 schreef Sjoe538 het volgende:
kappen of opbokken naar je eigen forum.
anders open je een anti-conflict topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:51 schreef Sjoe538 het volgende:
Ok, ik begrijp best dat Conflict wát meer mag als andere users, geen problemen mee.
maar het toestaan van al die kut-topics die hij opent vind ik wel erg irritant worden.
kappen of opbokken naar je eigen forum.
neuh, ik verlaag me niet tot dat niveau.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:16 schreef Screw het volgende:
[..]
anders open je een anti-conflict topic![]()
het wordt idd wel steeds minder leuk...
Neej -30 bestaat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:18 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
neuh, ik verlaag me niet tot dat niveau.![]()
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van iemand, ik noem geen namen, maar de inhoud is nu op jou van toepassing.quote:
Ik vond dit geen kuttopic, sorry.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van iemand, ik noem geen namen, maar de inhoud is nu op jou van toepassing.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk nog steeds dat TLTTT een 1-april-grap is
Volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk nog steeds dat TLTTT een 1-april-grap is
Al hoop ik ook dat het een grap is.
quote:
Lach niet zo stomquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Please...laat het zo zijn [insert bid-smiley]
Stel, dat het een een april grap was. Zou het dan slim zijn om de datum ook echt in de OP te verwerken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Maar stel nou hè. Stél, stel dat het een 1-april-grap is
Dan vind ik dat opzich wel grappig
*gniffel*
Wel slim enzo
Dat jaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Stel, dat het een een april grap was. Zou het dan slim zijn om de datum ook echt in de OP te verwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |