Mooi, als je er niet tegenkunt, dan rot je maar op...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben klaar met de boodschappen, ga NU van het weer genieten.
Die relbuien van MutZ trek ik niet
geef nou s antwoord op mijn vraag over paypal-topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben klaar met de boodschappen, ga NU van het weer genieten.
Die relbuien van MutZ trek ik niet
Hoiquote:
Hij is alweer wegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geef nou s antwoord op mijn vraag over paypal-topic
Ik moet nog aan de hele serie beginnen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 18 van lost eindelijk binnen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gaat ie altijd zo heen en weer, op en neer
Het is idd zo'n echt lui-zijn-dag... Ik verwacht morgenochtend geen paaseitjes... die ben ik nu al aan het opeten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:24 schreef leonieke het volgende:
Hallo
Wat een heerlijk dagje vandaag: niet te koud, niet te warm, lekker niets moeten doen, gewoon terug een lekker Donna Leon-boek in de hand nemen en lezen en dan weer wat slapen en dan lezen en nu even op Fok! komen piepen... Gewoon lekker luieren dus
Alles goed hier? Iemand die paaseitjes verwacht morgenvroeg?
Nu welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:25 schreef leonieke het volgende:
MutZ je hebt niet meer gereageerd op mijn mail
Yeps, en het is zo een dag waarop ik lekker niets voor school zal doen (is al een tijdje geleden zo'n dagquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is idd zo'n echt lui-zijn-dag... Ik verwacht morgenochtend geen paaseitjes... die ben ik nu al aan het opeten...
*geen commentaar*quote:
Ik heb mezelf wel aangekleed... Al lekker ff buiten van het zonnetje genoten (uiteindelijk toch tevoorschijn gekomen tussen de wolken) En voor de rest ben ik gewoon een beetje aan het niets-doen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps, en het is zo een dag waarop ik lekker niets voor school zal doen (is al een tijdje geleden zo'n dag) en nog niet weet of ik me zelfs zal aankleden
Hier geen paaseitjes, heb voldoende hints gegeven maar ook duidelijk antwoord gekregen dat het niets zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |