Ik zie graag gelijkwaardige wisselspelers. Lukt niet altijd, maar zo goed mogelijk is dan de optiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:58 schreef Suijk het volgende:
Klopt.
Het valt me op dat er heel veel mensen zich druk maken over de wisselspelers van Oranje.
quote:
Balen heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Balen en Maduro allebei prima gedebuteerd.
Er valt nog wel kritiek te leveren hoor. Alleen het voornaamste punt van kritiek vond ik gister het middenveld. En dat was nu juist het middenveld dat we met z'n allen (incl. ondergetekende) wilden zien.quote:
Middeveld inderdaad zwak,maar buiten dat hoop ik dat Van Basten tegen Tsjechie wel Bouma en ooijer opsteld want,die hebben we zeker nodigquote:Op zondag 27 maart 2005 17:07 schreef Stpan het volgende:
[..]
Er valt nog wel kritiek te leveren hoor. Alleen het voornaamste punt van kritiek vond ik gister het middenveld. En dat was nu juist het middenveld dat we met z'n allen (incl. ondergetekende) wilden zien.
Maduro heeft weinig laten zien, maar dat kan ook positief zijn want hij deed niet echt iets slecht. Babel vond ik verdienstelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Babel en Maduro allebei prima gedebuteerd.
Zijn niet beter dan wat er nu staatquote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef edje34 het volgende:
[..]
Middeveld inderdaad zwak,maar buiten dat hoop ik dat Van Basten tegen Tsjechie wel Bouma en ooijer opsteld want,die hebben we zeker nodig
voor de breedte passquote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef edje34 het volgende:
[..]
Middeveld inderdaad zwak,maar buiten dat hoop ik dat Van Basten tegen Tsjechie wel Bouma en ooijer opsteld want,die hebben we zeker nodig
Ik wou net zeggen voor wie moeten die er dan in ik zeg laat mooi zo staan ze deden het aardig achterinquote:
Dat 'blinde' passje van Maduro was bijna briljant...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Maduro heeft weinig laten zien, maar dat kan ook positief zijn want hij deed niet echt iets slecht. Babel vond ik verdienstelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |