dat ben ik met je eens,maar niet als Van basten elke keer domme keuzes gaat maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef adjes26 het volgende:
Nee joh, als het nederlands elftal de goeie draai krijgt gevonden kunnen ze nog een heel eind komen met deze spelers op het WK....
Ligt ook voor een groot deel aan de trainer qau opstelling en wissels die ze hebben toegepastquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nederland staat nog altijd bovenaan in de kwalificatiepoule! Geef Marco gewoon een kans, tot nu toe heeft hij nog niet verloren.
Alsof onder Van Gaal en Advocaat Nederland zich altijd zo makkelijk kwalificeerde. Nederland heeft het traditioneel moeilijk met kwalificatietoernooien.
Zolang landzaat, vBommel en cocu op het middenveld staan en robben linksbuiten moet het goed komen en het liefste zou ik ook nog ooijer en bouma in de basis zien..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens,maar niet als Van basten elke keer domme keuzes gaat maken.
Zo krijg je nooit een stabiel elftal
Dan zeker ook maar meteen VoH in de spits?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:48 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Zolang landzaat, vBommel en cocu op het middenveld staan en robben linksbuiten moet het goed komen en het liefste zou ik ook nog ooijer en bouma in de basis zien..
En marco moet geen maduro's en babels meer selecteren want dat gaat echt nergens over/..
Vervang cocu door davids en je hebt een beter middenveld..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:48 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Zolang landzaat, vBommel en cocu op het middenveld staan en robben linksbuiten moet het goed komen en het liefste zou ik ook nog ooijer en bouma in de basis zien..
En marco moet geen maduro's en babels meer selecteren want dat gaat echt nergens over/..
Nee, Cocu is in vorm, Davids speelt nauwelijks bij Inter. Davids moet maar teruggaan naar Ajax om zich daar weer in de kijker te spelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vervang cocu door davids en je hebt een beter middenveld..
Oijer en Bouma hebben niets te zoeken in de basis, we hebben een nieuw ijzersterk duo in de vrom van Mathijsen en Bouhlarouz
Nee, als diepe spitsen hebben we vNistelrooi, Makaay, en kuijt!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan zeker ook maar meteen VoH in de spits?
Juist dat gegeven is een extra motivatie voor Davids.. en ondanks dat hij niet speelt is hij gewoon beter..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, Cocu is in vorm, Davids speelt nauwelijks bij Inter. Davids moet maar teruggaan naar Ajax om zich daar weer in de kijker te spelen.
Dat betwijfel ik, hij mist het spelritme. Intrinsiek is hij wellicht de betere speler, maar hij speelt niet bij Inter en het is de vraag hoe zijn vorm is. Vast niet al te best, anders zou hij wel spelen bij Inter.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Juist dat gegeven is een extra motivatie voor Davids.. en ondanks dat hij niet speelt is hij gewoon beter..
Het zijn 2 heel verschillende spelers en eigenlijk niet echt verglijkbaar. Davids is een vechter (altijd nuttig om eentje te hebben) en cocu is tactisch beter, die heeft meer inzicht..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Juist dat gegeven is een extra motivatie voor Davids.. en ondanks dat hij niet speelt is hij gewoon beter..
Dat zal niet zo snel gebeuren ben ik bang.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:48 schreef adjes26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |