quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag Joop Jump gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook! Heb me nog niet gedouched.quote:
ik ga me ook niet douchen ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ook! Heb me nog niet gedouched.
Ik ook niet, ik heb gehoord dat meiden geil worden van Zweet.quote:
Inderdaad een erg lekker "luchie". Hij is hier een tijdje terug opgegaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef Logitik het volgende:
Fahrenheit, dat ga ik zo opdoen ! Heerlijk
egniequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Be deliciious is me toch iets te kruidig, deze pass ik door naar mijn vader. Krijg er zelfs hoofdpijn van.
Klopt, ik heb `m toch gehouden, als ie eenmaal igewerkt is op je huidquote:
Hoe ruikt die? Ben er erg benieuwd naar...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Hugo Boss Soul, meteen de hele lijn, douchgel en deostick etc. Deze van Boss vind ik echt de lekkerste van allemaal.
quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Marc Jacobs, favoriet momenteel.
Geef me je adres en ik stuur `m je op wat er nog in de fles zit, is nog half vol van een 100ml flesje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe ruikt die? Ben er erg benieuwd naar...
Nu voor de verandering eens JPG![]()
* Loena-tik- springt enthousiast een gat in de luchtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ja de nacht is een speciale aangelegenheidquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en vannacht weer: [afbeelding]
L'eau d'Issey night
altijd lekker ruikend je bedje in
kun je beter gewoon een goede deo gebruikenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:46 schreef DuchessX het volgende:
Ja ja de nacht is een speciale aangelegenheid
Bedankt! Ik stuur je zo mijn adres toe...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:30 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik stuur `m je op wat er nog in de fles zit, is nog half vol van een 100ml flesje.
Photech@gmail.comquote:Op donderdag 7 april 2005 20:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bedankt! Ik stuur je zo mijn adres toe...
Edit: Dat e-mailadres wat in je profiel staat pakt hij niet, heb je nog een andere?
Dolce & Gabbana en Hugo Boss Soul zijn op weg naar je adres.quote:
Got them. Erg bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:44 schreef ArmaniMania het volgende:
Dolce & Gabbana en Hugo Boss Soul zijn op weg naar je adres.
Die blijft heerlijk, ik ben zo onderhand toe aan een nieuw flesjequote:Op zondag 17 april 2005 09:46 schreef Mirjamke het volgende:
[..]
Yeah![]()
[afbeelding]
Die heb ik vandaag maar weer eens op
En vandaag doe ik hem gewoon weer op, bevalt nog steeds goedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat flesje zo mooiquote:
Je zou hem bijna alleen al kopen voor het flesjequote:
Pcies, maar ik vind het luchtje wel lekker, maar is bij mij niet heel bijzonder.quote:Op zondag 17 april 2005 10:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je zou hem bijna alleen al kopen voor het flesje
Ik denk dat ik die vandaag maar op doe
Die voor vrouwen is ook zo lekker frisquote:
Vooral omdat veel m niet lekker vinden... CdG gebruikt nogal aparte geuren...quote:Op zondag 17 april 2005 15:35 schreef DonSauza het volgende:
Ben dit topic doorgelopen maar mijn luchtje nog niet tegen gekomen
[afbeelding]
Het is dan ook een luchtje die je gelukkig niet vaak bij anderen ruikt (beetje kaneel achtig)
Het is idd een apart geurtje en je kan hem alleen hebben als je van jezelf niet zo'n sterke lichaamsgeur hebt (zoals ik)quote:Op donderdag 21 april 2005 16:18 schreef Kjew het volgende:
[..]
Vooral omdat veel m niet lekker vinden... CdG gebruikt nogal aparte geuren...
Niet te voorzichtig doen, gewoon een keer goed hard indrukken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:22 schreef animuz1 het volgende:
ik heb zo een bal van hugo boss gekocht vandaag van 90 ml. Ik probeerde net even en er kwam een straal parfum uit dat ding. Normaal is het toch zo dat het uitkomt in fijne deeltjes zeg maar. Hier kwam het dus uit als een straal. Heeft iemand hier ook last van?
Ik vind hem juist wel geschikt voor wat oudere meiden/dames. Ik vind hem voor jonge meisjes net wat te kruidig.quote:Op maandag 25 april 2005 18:37 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Ik vind die Be delicious echt zo een geur voor meisjes van 15 en niet voor volwassen vrouwen eerlijk gezegd![]()
Ik spuit gewoon 2 keer in mn hals, beetje onder mn oren zegmaar..quote:Op maandag 25 april 2005 09:38 schreef animuz1 het volgende:
Dit is een beetje offtopic maar ik vraag het me af en vond het hier toch wel een beetje passen:
Waar spuiten jullie je parfum op? Ik bedoel dan op de huid, of juist op je kleding? Hoeveel gebruik je (bv 1 keer op de hals en 2 of de armen zeg maar).
Ik doe meestal op elke bovenarm 1 keer en dan op de kleding.
Ach, ik ben ook pas 20quote:Op maandag 25 april 2005 18:37 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Ik vind die Be delicious echt zo een geur voor meisjes van 15 en niet voor volwassen vrouwen eerlijk gezegd![]()
De Romantic Silver is inderdaad ook super, gisteren ook gekochtquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:54 schreef cultheld het volgende:
Meestal heb ik Jean-Paul Gaultier le male op, maar vandaar maar eens een andere
[afbeelding]
Idem ditoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |