quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag Joop Jump gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook! Heb me nog niet gedouched.quote:
ik ga me ook niet douchen ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ook! Heb me nog niet gedouched.
Ik ook niet, ik heb gehoord dat meiden geil worden van Zweet.quote:
Inderdaad een erg lekker "luchie". Hij is hier een tijdje terug opgegaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:38 schreef Logitik het volgende:
Fahrenheit, dat ga ik zo opdoen ! Heerlijk
egniequote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Be deliciious is me toch iets te kruidig, deze pass ik door naar mijn vader. Krijg er zelfs hoofdpijn van.
Klopt, ik heb `m toch gehouden, als ie eenmaal igewerkt is op je huidquote:
Hoe ruikt die? Ben er erg benieuwd naar...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Hugo Boss Soul, meteen de hele lijn, douchgel en deostick etc. Deze van Boss vind ik echt de lekkerste van allemaal.
quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Marc Jacobs, favoriet momenteel.
Geef me je adres en ik stuur `m je op wat er nog in de fles zit, is nog half vol van een 100ml flesje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe ruikt die? Ben er erg benieuwd naar...
Nu voor de verandering eens JPG![]()
* Loena-tik- springt enthousiast een gat in de luchtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:12 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag Joop Jump gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ja de nacht is een speciale aangelegenheidquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en vannacht weer: [afbeelding]
L'eau d'Issey night
altijd lekker ruikend je bedje in
kun je beter gewoon een goede deo gebruikenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:46 schreef DuchessX het volgende:
Ja ja de nacht is een speciale aangelegenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |