Narcis nazi´s eerderquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Het Geranium Bevrijdings Front.
Redelijk bekend wel. Tot vele jaren iig terug.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:01 schreef Megumi het volgende:
Daar is absoluut niet bekend.
Om nog maar te zwijgen over die vleugelrat in je avatarquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:14 schreef TechXP het volgende:
Ik ben erg voor dat katten verdwijnen. En zeker binnengehouden worden. De kattenbezitters denken nooit na over de schade in de natuur van katten.
Er is geen 1 voedselketen. De voedselketen is bedacht door de mens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:59 schreef Megumi het volgende:
Het woord barbaar komt uit het grieks en betekend hij die mijn taal niet spreekt. En alle dieren die hoog in de voedselketen staan eten andere dieren op. Dat is niet barbaars.
Ook per gebied verschillend. Er zijn chimps die men nooit zien jagen en in andere voedselarm gebied hebben ze jaaggedrag vertoont. Wij leven nu in een voedselrijk gebied. Jagen/vleeseten hebben we niet nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Als mensen apen zijn, ben jij een apenneuker.
Enne, Apen eten ook vlees.
Heb je wel eens Chimps zien jagen?
Dat is pas in de tijd gekomen toen er voedselschaarste kwam. Een strenge winter of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Zadeneter/verzamelaar?
Waar had ie dan al die jachtwerktuigen en dat gebit voor nodig?
ja altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij bent écht een fuifnummer he?
Men kan ook gewoon eens mijn teksten lezen en eens discussieren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Narcis nazi´s eerder
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Om nog maar te zwijgen over die vleugelrat in je avatar
Met jouw valt niet te diskussieren, jij bent alleen maar geintresseerd in je zelfvoldane waarheidsbeeld en je preekt. Met andere woorden, jij bent niet geintresseerd in andere meningen, jij wilt slechts jouw bekrompen wereldbeeld preken waar iedereen moet buigen voor jouw nieuwe mammon, het disneyachtige beeld van de natuur.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:22 schreef TechXP het volgende:
[..]
Men kan ook gewoon eens mijn teksten lezen en eens discussieren.
Met mij valt altijd te discussieren (of ik een andere mening krijg is een andere vraag). Zoals ik in mijn tekst aangeef ben ik geinteresseerd in de vraag waarom mensen vlees eten. Wat hun beweegredenen zijn. En waarom ze daar niet vanaf kunnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Met jouw valt niet te diskussieren, jij bent alleen maar geintresseerd in je zelfvoldane waarheidsbeeld en je preekt. Met andere woorden, jij bent niet geintresseerd in andere meningen, jij wilt slechts jouw bekrompen wereldbeeld preken waar iedereen moet buigen voor jouw nieuwe mammon, het disneyachtige beeld van de natuur.
ik heb je anders nog geen poging tot discussie zien wagenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met jouw valt niet te diskussieren, jij bent alleen maar geintresseerd in je zelfvoldane waarheidsbeeld en je preekt. Met andere woorden, jij bent niet geintresseerd in andere meningen, jij wilt slechts jouw bekrompen wereldbeeld preken waar iedereen moet buigen voor jouw nieuwe mammon, het disneyachtige beeld van de natuur.
ken techXP uit andere topicsquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
ik heb je anders nog geen poging tot discussie zien wagen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:58 schreef -DailaLama- het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Hitler was vegetariër
Ja die man had ook z'n goeie kanten...quote:Hitler was ook nogal tegen roken
Wat een persoonlijke aanvallen... Mijn oogkleppen heb ik juist open. Dat doen andere alleen niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef charon het volgende:
Helaas, doe geen moeite te discussieren met een fundamentalistische veganist- daarvoor zijn zijn oogkleppen te sterk bevestigd.
Kortom: Hij heeft een andere mening dan die van jou.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gebied waar Goodall haar chimps kwam jagen en vleeseten wel degelijk voor onder chimps. En het was geen voedselarm gebied. Althans voor zover ik begrepen heb.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ook per gebied verschillend. Er zijn chimps die men nooit zien jagen en in andere voedselarm gebied hebben ze jaaggedrag vertoont. Wij leven nu in een voedselrijk gebied. Jagen/vleeseten hebben we niet nodig.
Veganisten zijn gezonder dus smaken beterquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:06 schreef Mudman het volgende:
Mensen eten, mag dat wel. Heel af toe, als we echt honger hebben?
Zouden veganisten trouwens beter smaken?
Voor zover ik begrepen heb is was het wel degelijk voedselarm gebied. Misschien dat er nog meer vermeende oorzaken zijn. Misschien doordat het gebied te klein werd en daardoor de dieren te dicht op elkaar zitten en daarom op elkaar jagen. Dat soort gedrag wordt ook wel bij andere dieren waargenomen. Overigens ook niet erg vreemd bij mensen. Denk aan groepen soorten mensen die dicht bij elkaar komen en elkaar niet 'mogen'.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:16 schreef Mudman het volgende:
Het gebied waar Goodall haar chimps kwam jagen en vleeseten wel degelijk voor onder chimps. En het was geen voedselarm gebied. Althans voor zover ik begrepen heb.
je bedoelt het midden oosten?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:49 schreef TechXP het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb is was het wel degelijk voedselarm gebied. Misschien dat er nog meer vermeende oorzaken zijn. Misschien doordat het gebied te klein werd en daardoor de dieren te dicht op elkaar zitten en daarom op elkaar jagen. Dat soort gedrag wordt ook wel bij andere dieren waargenomen. Overigens ook niet erg vreemd bij mensen. Denk aan groepen soorten mensen die dicht bij elkaar komen en elkaar niet 'mogen'.
Eigenlijk alles wat ik hier:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |