Vertel, wat ben ik allemaal vergeten te quoten van die posts dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:26 schreef Anguisy het volgende:
[..]Je lijkt Cavje wel met je selectief quoten.
![]()
Ik had er vandaag niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoi NS.
Ben je klaar met trekken, knullebul?
I know dude, ik heb ook geen zin om te rukken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik had er vandaag niet zo'n zin in.
ach zo op ze tijd beetje rellurken ben ik niet vies vanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sja, ik ben altijd al een passief reller geweest, ik geef het toe.
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
I know dude, ik heb ook geen zin om te rukken..
Ja vastquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vertel, wat ben ik allemaal vergeten te quoten van die posts dan?
Of heb je geen flauw idee wat de term "selectief quoten" inhoudt en roep je dus maar gewoon wat om je afgang enigszins te maskeren?
Zijn die niet tegenhet beleid van de policy in?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:36 schreef coz het volgende:
"doodsverwensing"
timing is everything..........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:36 schreef coz het volgende:
[..]
ach zo op ze tijd beetje rellurken ben ik niet vies van
en ik weet niet of die paar doodsverwensingen in een topic waar behoorlijk wat mods rondhangen echt rellen is ..maar het schijnt wel tegen een paar guidelines in te gaan
En weer zo'n briljante replyquote:
hoe meer mods des te meer een doodsverwensing rellend is ?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vertel, wat ben ik allemaal vergeten te quoten van die posts dan?
Of heb je geen flauw idee wat de term "selectief quoten" inhoudt en roep je dus maar gewoon wat om je afgang enigszins te maskeren?
Nueh, de ene mod boeit het meer dan de andere..........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:42 schreef coz het volgende:
[..]
hoe meer mods des te meer een doodsverwensing rellend is ?
En dat wil zeggen dat jij nu meer bent dan de rest?quote:
Nee, doeiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi!
Ben ik nog op tijd?
Sorry knul. Hopelijk mag je de volgende keer wat langer op blijven.quote:
Daar gaat Gorgel van giechelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:48 schreef HeatWave het volgende:
Guinness anyone?!
Dat ook! Maar daarnáást heb ik ook nog meer mogelijkheden dan de rest!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat jij nu meer bent dan de rest?
Haaaai MUUSjequote:
gokje ? niemand boeit het rond dit tijdstip ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, de ene mod boeit het meer dan de andere..........
Ik gok van niet nee......quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:49 schreef coz het volgende:
[..]
gokje ? niemand boeit het rond dit tijdstip ?
Knopjes zijn best wel geil voor je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ook! Maar daarnaast heb ik ook nog meer mogelijkheden dan de rest!.
Naast giechelen gaat hij er ook gigantisch van ratelen.quote:
gokje ? morgen kan niemand zich het interesseren omdat het in een 'reltopic' staat ?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Naast giechelen gaat hij er ook gigantisch van ratelen.
Zelfs een wijf lult niet zoveel.
Sla je dan wel de kerels op hun bek die me in mijn hol grijpen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ja, zo kan die wel weer.
Ik zal nog eens met je gaan stappen.
ach man dit soort bagger weet niemand morgen meer. Is ook niet het doel van nachtbaggerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:52 schreef coz het volgende:
[..]
gokje ? morgen kan niemand zich het interesseren omdat het in een 'reltopic' staat ?
daarbuiten ook wel hoor![]()
Ja kasta ..vermaak ons eens met een screenshot, als je wiltquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Knopjes zijn best wel geil voor je?
ow ..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach man dit soort bagger weet niemand morgen meer. Is ook niet het doel van nachtbagger.
Nee, de eerstvolgende homo die mee gaat stappen moet maar een handtasje meenemen om mee te meppenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sla je dan wel de kerels op hun bek die me in mijn hol grijpen?
Schuif het maar weer op een ander af, watje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, de eerstvolgende homo die mee gaat stappen moet maar een handtasje meenemen om mee te meppen.
Ik heb hier 4 computers staan en studeer bedrijfskundige informatica, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
Knopjes zijn best wel geil voor je?
Delegeren heet dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Schuif het maar weer op een ander af, watje..
ff normaal ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, de eerstvolgende homo die mee gaat stappen moet maar een handtasje meenemen om mee te meppen.
Dat valt me wat tegen eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb hier 4 computers staan en studeer bedrijfskundige informatica, wat denk je zelf?
welterustenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:58 schreef Morwen het volgende:
Slapen JULLIE nou nog niet![]()
*gaat ook maar eens dan![]()
ssssssssttttttt, ze zijn nog ff onwijs bezig.......quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:00 schreef coz het volgende:
welterusten
met Morwen meedoet
Hey Morwen, mag ik mee ?
[afbeelding]
ok nog ff dan ..mag ik dan mee ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
ssssssssttttttt, ze zijn nog ff onwijs bezig.......![]()
Als jij nog ff een liedje zingt.............kom ik er zo aanquote:
Ik heb het uitsluitend over de werkende computers héquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat valt me wat tegen eigenlijk.
Ik had het over de studiequote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het uitsluitend over de werkende computers hé.
Ej, het is m'n 4e al hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik had het over de studie.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als jij nog ff een liedje zingt.............kom ik er zo aan![]()
4 computers, 4 studies.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, het is m'n 4e al hoor!
Nu nog een studie afmaken.
*Komt er al aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |