post nou geen dingen die je zojuist hebt afgezogen, hoertjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:02 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Je blijft een domme lul, weltrusten.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar dat gaat over, jij blijft een laffe kankerkop en dat gaat nooit meer over. Trusten en niet meer wakker worden he
Projectie staat je niet laffer.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:05 schreef laffer het volgende:
[..]
post nou geen dingen die je zojuist hebt afgezogen, hoertje![]()
dat soort posts plaats ik al jaren, probeer eens iets nieuws.quote:
Jij bent nog saaier als jezus....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:08 schreef laffer het volgende:
[..]
dat soort posts plaats ik al jaren, probeer eens iets nieuws.![]()
Het hele forum is doodsaai, kennelijk is iedereen geïntimideerd door mijn aanwezigheid in de crewquote:
tis tijd voor terras en bier binnenkort!!!!!!quote:
Je bent in de crew getrokken om leven in de brouwerij te brengen en dan geef je het nu al op?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het hele forum is doodsaai, kennelijk is iedereen geïntimideerd door mijn aanwezigheid in de crew.
Naja, ik ga maar ff Who's line is it anyway kijken ofzo...
dan jezusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:09 schreef Anguisy het volgende:
Jij bent nog saaier als jezus....
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent in de crew getrokken om leven in de brouwerij te brengen en dan geef je het nu al op?.
ga samen iets leuks doen, neuken ofzo...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent in de crew getrokken om leven in de brouwerij te brengen en dan geef je het nu al op?.
jezus is m`n vriend jahquote:
Vandaar dat ik het naar R&P wilde verplaatsen, daar heb ik immers vrij spel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je het niet meer snapt moet je naar bed gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:13 schreef laffer het volgende:
[..]
jezus is m`n vriend jah![]()
ik ga pitten, dit wordt niks meer vrees ik![]()
Je gaat tegen mij klagen dat het posten van plaatjes saai is, terwijl je zelf nu al voor 4e keer met een smiley reageert... Briljantquote:
Vierde keer sinds wanneer? Show me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je gaat tegen mij klagen dat het posten van plaatjes saai is, terwijl je zelf nu al voor 4e keer met een smiley reageert... Briljant.
quote:
het windt je wel op he ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Graaf voor jezelf een graf en neem je kut ei mee.
Mwooah, beetje lam... Mag ik onderop? (WS)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:18 schreef MUUS het volgende:
Kasta, zin om te neuken?
Jah als ie zichzelf nou begraaft met dat ei, kan ie met pasen echt mee doen, alleen ik ga niet zoeken.quote:
Tuuk. (WS)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwooah, beetje lam... Mag ik onderop? (WS)
niemand verplicht jequote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:21 schreef ArmaniMania het volgende:
alleen ik ga niet zoeken.
Zo slapquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah als ie zichzelf nou begraaft met dat ei, kan ie met pasen echt mee doen, alleen ik ga niet zoeken.
Bij deze, binnen het half uur:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:18 schreef Anguisy het volgende:
Vierde keer sinds wanneer? Show me.
quote:
quote:
quote:
Naast spellen is tellen kennelijk ook al te hoog gegrepen voor jequote:
Nogmaals, zo slap?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Absoluut!!! Zodra jij dood bent geknuppelt ofzo, neuk ik je in je reet
en laat me raden ...(maak ik op uit de eerdere sterfverwensingen) dat doodknuppelen wil je zelfs ook nog wel doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Laat me raden; your placequote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:21 schreef MUUS het volgende:
Tuuk. (WS)
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij deze, binnen het half uur:
[..]
[..]
[..]
[..]
Naast spellen is tellen kennelijk ook al te hoog gegrepen voor je.
Selectief quoten?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:26 schreef Anguisy het volgende:
[..]Je lijkt Cavje wel met je selectief quoten.
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
tja ..krijg je bij eenrichtingsrellenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:25 schreef HeatWave het volgende:
Dat rellen is ook niet meer wat het geweest is, een paar slappe beledigingen en dat was het.
Waar is de creativiteit????
Hoi NS.quote:
sja, ik ben altijd al een passief reller geweest, ik geef het toequote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:28 schreef coz het volgende:
[..]
tja ..krijg je bij eenrichtingsrellen
en alle creativiteit van mij van vandaag zit natuurlijk al in het Fokpaassmileyei! en het Fokpaassmileyeierenverstoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |