Open latenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:20 schreef nikky het volgende:
Ja doe dat.
De Fa's verstoppen zich dan eventjes om daarna als een duveltje uit een doosje tevoorschijn te komen..
Goed plan... ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
En ik ga nu slapen.
Nou gezellig ben je,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
Wel ff buiten FB Havoc, want anders komt er vanaf nu weinig input van prupke. ')
Die moet namelijk ff afkoelen hier in dit subforum. En ik ga nu slapen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
Wel ff buiten FB Havoc, want anders komt er vanaf nu weinig input van prupke. ')
slaap lekker m`n liefste, je moet wel fit zijn voor volgend weekend hèquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
hehe nog iemand die lucille negeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Prup, kind, als je een gewillig luisterend (beetje doof) oor nodig hebt, spui gerust je ongenoegens hoor.
Die FA's en Admins gaan slapen, maar ik ben er nog voor je.![]()
Ik neger niemand.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:26 schreef blackbully het volgende:
hehe nog imand die lucille negeerdt?
Nog iemand die de Nederlandse taal negeertquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
hehe nog imand die lucille negeerd?
quote:
mijn zieke geestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef HighLander het volgende:
-even kleurbalans rechttrekken-
Even een popquiz tussendoor;
waar komt toch altijd dat hele idee vandaan dat je na een slotje doodleuk een topic opnieuw moet openen?
yup al jaren en ben er trots opquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog iemand die de Nederlandse taal negeert![]()
V.
In dat geval heb je daarmee, rekening houdend met je overige topics, vermoedelijk het hoogtepunt van je kunnen ook wel weer bereikt.quote:
Ik hoopte laffer dat je nou eens eindelijk de paaseieren in je broek had zitten om me eens een keer in mijn reet te neuken nou goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
maar wat mot die pruphoer nou eigenlijk van me??![]()
MIjn kunnen highlander gaat veel verder dan dit. Alleen kan ik hier niet uiten......quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
In dat geval heb je daarmee, rekening houdend met je overige topics, vermoedelijk het hoogtepunt van je kunnen ook wel weer bereikt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:35 schreef sjokkie het volgende:
MIjn kunnen highlander gaat veel verder dan dit. Alleen kan ik hier niet uiten......
afij ik hoef het je niet uit te leggen mag ik hopen.
Neuh, dat lijkt me inderdaad niet nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:35 schreef sjokkie het volgende:
MIjn kunnen highlander gaat veel verder dan dit. Alleen kan ik hier niet uiten......
En waarom begrijp jij het wel en de rest niet??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:37 schreef HighLander het volgende:
[..]
Neuh, dat lijkt me inderdaad niet nodig.
Ze/hij wil je neuken Highlander.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:35 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Waarvan ben jij MOD?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog iemand die de Nederlandse taal negeert![]()
V.
En ik dacht dat ik aandachtsgeil was. Wat is nou eigenlijk precies het probleem, volgens jou, wat opgelost dient te worden met zestien topics?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:35 schreef sjokkie het volgende:
[..]
HEy het leeft ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ze/hij wil je neuken Highlander..
Er zit iets op je kinquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik aandachtsgeil was. Wat is nou eigenlijk precies het probleem, volgens jou, wat opgelost dient te worden met zestien topics?
Kun je dat bij jezelf ook doen?quote:
DOe eens voor en haal dan de trekker is overquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je dat bij jezelf ook doen?
[afbeelding]
Daar is de verloren zoon.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef HighLander het volgende:
-even kleurbalans rechttrekken-
Even een popquiz tussendoor;
waar komt toch altijd dat hele idee vandaan dat je na een slotje doodleuk een topic opnieuw moet openen?
Je moet niet alles geloven uit tekenfilms hoor,dat ding is niet echt manquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je dat bij jezelf ook doen?
[afbeelding]
quote:
Lafferquote:
Oi.quote:
Gut gut, heb ik jou wat gevraagd ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:42 schreef sjokkie het volgende:
[..]
DOe eens voor en haal dan de trekker is over
Ik zou jou wel een flinke trap willen geven op een niet nader te noemen orgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:44 schreef sjokkie het volgende:
vette trap onder de reet richting ONZIN?
Jou of het topic?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:44 schreef sjokkie het volgende:
Opbokkenquote:
Sluiten of ONZ, ben toch aan het opruimen, kruis of munt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:44 schreef sjokkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |