Open latenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:20 schreef nikky het volgende:
Ja doe dat.
De Fa's verstoppen zich dan eventjes om daarna als een duveltje uit een doosje tevoorschijn te komen..
Goed plan... ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
En ik ga nu slapen.
Nou gezellig ben je,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
Wel ff buiten FB Havoc, want anders komt er vanaf nu weinig input van prupke. ')
Die moet namelijk ff afkoelen hier in dit subforum. En ik ga nu slapen.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
Wel ff buiten FB Havoc, want anders komt er vanaf nu weinig input van prupke. ')
slaap lekker m`n liefste, je moet wel fit zijn voor volgend weekend hèquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef Lucille het volgende:
hehe nog iemand die lucille negeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Prup, kind, als je een gewillig luisterend (beetje doof) oor nodig hebt, spui gerust je ongenoegens hoor.
Die FA's en Admins gaan slapen, maar ik ben er nog voor je.![]()
Ik neger niemand.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:26 schreef blackbully het volgende:
hehe nog imand die lucille negeerdt?
Nog iemand die de Nederlandse taal negeertquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
hehe nog imand die lucille negeerd?
quote:
mijn zieke geestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef HighLander het volgende:
-even kleurbalans rechttrekken-
Even een popquiz tussendoor;
waar komt toch altijd dat hele idee vandaan dat je na een slotje doodleuk een topic opnieuw moet openen?
yup al jaren en ben er trots opquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog iemand die de Nederlandse taal negeert![]()
V.
In dat geval heb je daarmee, rekening houdend met je overige topics, vermoedelijk het hoogtepunt van je kunnen ook wel weer bereikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |