nog ff foto zoeken.. staat in de Telegraaf morgen.. tis een neger met dreadsquote:Minnaar nummer.... PATTY IS WEER VERLIEFD
Aan de eindeloze rij minnaars van Patty Brard is een nieuwe naam toegevoegd. De 50-jarige presentatrice heeft de zeven jaar jongeren muzikant Derick aan haar zegekar gebonden. Met hem lijkt zij haar scheiding met echtgenoot Rene Muthart te willen verwerken!
Patty Brard is weer verliefd en dat mag ook iedereen weten. Patty showde de opvolger van echtgenoot Rene Muthart opde uitreiking van de BNN-Awards en hij heet Derick.
"Ja, ik ben weer verliefd. Het is nog erg pril, maar ik heb me in jaren niet zo gelukkig gevoeld. Bij Derick voelt het of ik ben thuisgekomen. Steeds meer vraag ik me af waarom ik die Rene niet jaren eerder het huis uit heb gegooid," laat ze aan iedereen horen die het wil weten.
En geheel a la Patty heeft ze haar nieuwe liefde ook maar onmiddellijk een plaatsje gegeven in haar nieuwe tv-programma dat binnenkort te zien is. In Patty's Life is Derick te zien in het openingsfilmpje!
Dat Patty en Derick ooit in het huwelijk treden is echter uitgesloten volgens patty. "Ik heb mijn lesje met Muthart gleerd. Ik geef nooit mijn vrijheid meer op. De prijs die ik daarvoor (100.000 euro aan eenmalige alimentatie, red) betaald heb is me veel te hoog!"
So?quote:
Grote penis ,enzoquote:
was maar een omschrijving..quote:
Heb je ook de krant al?quote:
Dat is al oud hoor, die single is allang gefloptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:37 schreef Ole het volgende:
Wel heeeeeeeel toevallig dat ie net zijn eerste single en eerste album uitbrengt![]()
Nee, geen krant. Maar ze waren meerdere keren in beeld bij die BNN awards.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je ook de krant al?
Die foto van Patty en René is ook heel verliefd hoor! En lees dan het verhaal![]()
![]()
quote:Derick is de eerste hetero met wie ik over kleding kan praten
Geen neger.quote:
Wel een donker mixje(ze heeft surinaams-indo bloed)=negerquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:35 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wel een donker mixje(ze heeft surinaams-indo bloed)=neger![]()
Bio-bak babe?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:38 schreef Alessandro het volgende:
[..]
haha weet ook niet meer wat je dit kunt noemen![]()
En de hoeveelste minnaar? Nummer 50?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens De Telegraaf de twaalfde liefde van La Brard.
quote:
Ik zeg ook maar wat, maar zou best kunnenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:25 schreef Tarak het volgende:
[..]Surinaams??
Ze is toch geboren op Papoua Nieuw-Guinea?
Die kunnen vast ook leuk over kleding praten samen!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:23 schreef ruby het volgende:
Leuke jongen voor Juan Wells, de huisvriend van Patty.
Dat heet geilheid beste staticquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:27 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik hoop maar dat ze deze keer echt de liefde van haar leven heeft gevonden!
Hij gaat voor die verschrikkelijke dochter en de media aandacht uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:55 schreef cappp het volgende:
zou die gast hem uberhaupt wel omhoog krijgen bij het zien van Patty?![]()
quote:BELASTINGDIENST ZOEKT DIVA, MAAR PATTY IS EVEN VERLIEFD!
Het was even stil rond het liefdeleven van Patty Brard, maar in de eindeloze rij mannen die haar minnaar zijn geweest duikt nu de naam op van de Amsterdamse architect Antoine van de Vijver. Hij is minnaar nummer tig waarvan Patty denkt dat hij de liefde van haar leven is.
Als dat zo is kan Antoine zijn Patty ook onmiddellijk helpen bij een nijpend probleem. De vaderlandse fiscus zou namelijk graag zien dat Patty de cijfers van haar bedrijfje Extreme B.V. een inlevert. Mocht de presentatrice, die overigens ook nog een bedrijf heeft op de fiscaal zeer vriendelijke Kanaaleilanden, de gevraagde winst-en verliescijfers niet heel snel boven water krijgen, dan dreigt er een forse boete voor de vrouw die nu voor zo verliefd is.
De belastingdienst zal waarschijnlijk nog wel een tijdje moeten wachten voordat Patty Brard over de brug komt met de door die dienst verlangde winst-en verliesrekening van haar bedrijf Extreme. Patty heeft namelijk iets anders aan haar hoofd dan financiële beslommeringen. Patty Brard is namelijk verliefd. En de nieuwe man in de rij van het schier ontelbaar aantal minnaars dat de zelfbenoemde diva van de vaderlandse tv achter haar naam heeft staan, heet Antoine van de Vijver.
Patty zegt al enige tijd tot over haar oren verliefd en wil dat gevoel nu delen met de rest van Nederland. In Weekend vertelt ze waarom architect Antoine van de Vijver in alle opzichten anders is dan zijn voorgangers. Patty: Heerlijk om nu een man te hebben die ochtends naar zijn werk gaat..
Als architect is hij onder meer verantwoordelijk voor het ontwerp van het restaurant Fifteen van Jamie Oliver, maar ook restaurant en VIP-spot Rum Runners in Amsterdam is van zijn hand. Voor Patty, zo zegt zij, is dat van minder belang. Ze wil vooral lieve man, maar geeft toch ook toe dat ze het heerlijk vindt om nu eens niet iemand te hebben die wil meeliften op haar succes.
Patty noemt haar nieuwe man "Lief, zacht, hard werkend en integer". Voordat Patty het grote nieuws wereldkundig maakte heeft ze lang nagedacht over haar toekomst met de architect. "Ik ben met voorgaande relaties misschien wat te hard van stapel gelopen. Maar alles met Antoine voelt nu zo goed, zo speciaal, dat ik het niet meer geheim wil houden; We zijn net terug van.een lang weekend op Ibiza en gaan nu allebei hard aan de slag.Vroeger was het zo dat ik dan alleen aan het werk kon en het is nu zo lekker om iemand te hebben met óók een overvollé agenda:
Patty is overigens druk bezig met haar nieuwe die vanaf november elke week op RTL5 te zien is. In dit programma werpt ze zich op als iemand die mensen met liefdesproblemen wil helpen. Het is voor Patty te kopen dat het geen zelfhulpgroep wordt...
Omdat we mischien op meiden vallen die niet net zo oud als onze mamma/oma zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef MasterHarmony het volgende:
Waarom is er toch helemaal geen Animo voor onze Diva Patty Brard?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |