nog ff foto zoeken.. staat in de Telegraaf morgen.. tis een neger met dreadsquote:Minnaar nummer.... PATTY IS WEER VERLIEFD
Aan de eindeloze rij minnaars van Patty Brard is een nieuwe naam toegevoegd. De 50-jarige presentatrice heeft de zeven jaar jongeren muzikant Derick aan haar zegekar gebonden. Met hem lijkt zij haar scheiding met echtgenoot Rene Muthart te willen verwerken!
Patty Brard is weer verliefd en dat mag ook iedereen weten. Patty showde de opvolger van echtgenoot Rene Muthart opde uitreiking van de BNN-Awards en hij heet Derick.
"Ja, ik ben weer verliefd. Het is nog erg pril, maar ik heb me in jaren niet zo gelukkig gevoeld. Bij Derick voelt het of ik ben thuisgekomen. Steeds meer vraag ik me af waarom ik die Rene niet jaren eerder het huis uit heb gegooid," laat ze aan iedereen horen die het wil weten.
En geheel a la Patty heeft ze haar nieuwe liefde ook maar onmiddellijk een plaatsje gegeven in haar nieuwe tv-programma dat binnenkort te zien is. In Patty's Life is Derick te zien in het openingsfilmpje!
Dat Patty en Derick ooit in het huwelijk treden is echter uitgesloten volgens patty. "Ik heb mijn lesje met Muthart gleerd. Ik geef nooit mijn vrijheid meer op. De prijs die ik daarvoor (100.000 euro aan eenmalige alimentatie, red) betaald heb is me veel te hoog!"
So?quote:
Grote penis ,enzoquote:
was maar een omschrijving..quote:
Heb je ook de krant al?quote:
Dat is al oud hoor, die single is allang gefloptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:37 schreef Ole het volgende:
Wel heeeeeeeel toevallig dat ie net zijn eerste single en eerste album uitbrengt![]()
Nee, geen krant. Maar ze waren meerdere keren in beeld bij die BNN awards.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb je ook de krant al?
Die foto van Patty en René is ook heel verliefd hoor! En lees dan het verhaal![]()
![]()
quote:Derick is de eerste hetero met wie ik over kleding kan praten
Geen neger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |