We hadden het over de rode draad, niet over je pielemuisje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:42 schreef JMB het volgende:
[..]ik heb die hele draad allang niet meer in handen, ik ben hem kwijtgeraakt nu ik vodka aan t drinken ben
*gnuifquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We hadden het over de rode draad, niet over je pielemuisje.
oh had ik rode draad niet gemeld. die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We hadden het over de rode draad, niet over je pielemuisje.
Okselhaar van mijn wat? Die w's hè.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:44 schreef JMB het volgende:
[..]
oh had ik rode draad niet gemeld. die bedoelde ik dusik bedoelde iig geen okselhaar van jouw
Logisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Fuck ...
Het is dat ik wodka schrijf ...
Anywhere you follow, I lead.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef on_air het volgende:
Zoveel logica heb ik toch niet?
Ookal ben ik aan de wodka.
En de cosmo's.
FB rechten zijn zwaar aan banden gelegd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Whehehehe ik kan niet moven terug van FB naar Onz. Ff wennen, dat kon vroeger wel.
SATC.quote:
Ruis, ik vind het ook een ruize tof topicje! Ik ben blij dat je hem weer hebt geopend, zodat ik het bovengenoemde bericht toch nog kon posten ;Dquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
tof topic
Ik miste je hier al.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:46 schreef Havoc het volgende:
Whehehehe ik kan niet moven terug van FB naar Onz. Ff wennen, dat kon vroeger wel.
Hou eens op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okselhaar van mijn wat? Die w's hè.. Hadden ze NiNi nou maar gewoon geaborteerd.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okselhaar van mijn wat? Die w's hè.. Hadden ze NiNi nou maar gewoon geaborteerd.
Hou jij maar op! Jij bent het schuld! Als jij je gewoon had laten aborteren was het allemaal niet zo moeilijk geweest!quote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:47 schreef JMB het volgende:
en ik ben dyslexies
Of altijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:47 schreef Ruis het volgende:
he tof, nu we Havoc hebben, neem ik een paar weken vrij
Jaja, alle domme en luie mensen zijn tegenworrdig dislectisch. Bezittelijk = w en anders niet. Simpeler kan ik het niet samenvatten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:47 schreef JMB het volgende:
[..]waar zou je okselhaar zitten
![]()
de W is een kutletteren ik ben dyslexies (of who the fuck je het dan ook schrijft
) en dronken
hips@ inso
Dat maakt het leven nou mooi.quote:
Veel plezier. Stuur je wel een kaartje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:47 schreef Ruis het volgende:
he tof, nu we Havoc hebben, neem ik een paar weken vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |