Vanaf heden geen [SC] meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:41 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ben me nog steeds aan het inlezen.
With all due respect, maar daar is werkelijk echt geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:41 schreef Insomaniac het volgende:
Niet liegen! Laatst mailde je me dat je samen met mij jouw SATC-shoebox DVD-collectie wilde kijken!
owja, geweldig ideequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moet ik ff stiekem [SC] in de tt gooien.
Komt door dirkh, van hem mag ik hier niet meer komenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 07:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
owja, geweldig idee
wat een kut reeks is dit geworden ondertussen...
Na siezoen 2 weet je het wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef HighLander het volgende:
Of het er nou in staat of niet, een baggertopic word het toch wel. [/persoonlijk conto]
En wat ben ik blij dat ik echt geen flauw idee heb waar die twee het over hebben.
M'n verbinding klapte!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
Niens?
In 2000 ... ja. In New York. Een opening van eoa hippe nieuwe tent.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
M'n verbinding klapte!
EN ON_AIR! ZIT JE NOU TE BEWEREN DAT JE HEM HEBT ONTMOET?!
Nieuwe reeksen zijn niet toegestaan. WAT snap je daar niet aan. Ga maar lief mailen als je een reeks wil opstarten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:39 schreef Oversight het volgende:
Gratis Fijn Reizen [Deel 1]
Gratis Fijn Reizen [Deel 2]
Fijn Gratis Reizen [Deel 3]watizzer nou ?
wrom moesten ze dicht ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:50 schreef Dirkh het volgende:
Het is ook nog eens illegaal Oversight. Alles wat bij wet verboden is, is niet toegestaan op FoK!
Zeg eens eerlijk, wat vind je er nou van dat Havoc mod is?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
gfree blijft bezig met plaatjes editen
Fraude met je strippenkaart, daar is waar je toe aanzet. Duh.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Oversight het volgende:
[..]herhaling van eerder mod-vergissing
wát exact is er verboden ?
welke menselijke gedraging, en in welke wet was die gedraging strafbaar gesteld ?
Ik heb hem niet zo gevolgd als user.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, wat vind je er nou van dat Havoc mod is?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fraude met je strippenkaart, daar is waar je toe aanzet. Duh.
In eerste instantie ging het er om dat je een nieuwe reeks wilde beginnen. Dat gaat niet gebeuren punt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
het is géén fraude....
en over aanzetten tot hebben we toch al 23 delen gratis treinreizen gediscussieerd ?
met als gevolg dat ik uiteindelijk gelijk kreeg ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
In eerste instantie ging het er om dat je een nieuwe reeks wilde beginnen. Dat gaat niet gebeuren punt.
Of het wel of niet illegaal is, is een 2e issue. 1e blijft staan, geen nieuwe reeks dus ga fijn in een hoekje zitten en met een kaasschaaf spelen.
Dan geldt de tweede reden waarom 'ie op slot moet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:02 schreef Oversight het volgende:
[..]dus ik mag m gewoon opnieuw starten onder normale titel ( zonder reeks ) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |