Right there, right then, on the spot.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
En hoe hij zn wenkbrauwen optilt als hij met haar mee wil naar boven!
"So there will be no..."
God, wat heb ik daar een ruzie en ellende voor over.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Right there, right then, on the spot.
Hadden zij ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
God, wat heb ik daar een ruzie en ellende voor over.
Mag k mee?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:30 schreef on_air het volgende:
That's it.
Ga maar eens een leeg bed opzoeken.
Morgen maar eens bedenken hoe snel ik in New York kan zijn.
Of Parijs.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef on_air het volgende:
Succes met *krassen* en een slapeloze nacht geil ding.
Ik ga hetzelfde trachten.
Owh en een email onthouden.
Ruimhartig van je!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:32 schreef on_air het volgende:
[..]
We moeten dan toch eig. met zn 4en zijn.
Dus ja.
Je was er allang.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mag wel maar niet met SC in de titel DUH!
Haal dat er dan uit en laat het openquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
sinds waneer is dat een regel?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb ook de klepel niet gevonden maar de klok ergens horen luiden.quote:
stomme lulquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb ook de klepel niet gevonden maar de klok ergens horen luiden.
Ga maar naar Nitespeeds topic.
Niet liegen! Laatst mailde je me dat je samen met mij jouw SATC-shoebox DVD-collectie wilde kijken!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef HighLander het volgende:
Of het er nou in staat of niet, een baggertopic word het toch wel. [/persoonlijk conto]
En wat ben ik blij dat ik echt geen flauw idee heb waar die twee het over hebben.
Ik ben me nog steeds aan het inlezenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef HighLander het volgende:
Of het er nou in staat of niet, een baggertopic word het toch wel. [/persoonlijk conto]
En wat ben ik blij dat ik echt geen flauw idee heb waar die twee het over hebben.
In dat geval beginnen de twee opeenvolgende sleutelwoorden in die zin met een 'm', mezelf kennende.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:41 schreef Insomaniac het volgende:
Niet liegen! Laatst mailde je me dat je samen met mij jouw SATC-shoebox DVD-collectie wilde kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |