ohja, das waar ook, die kratjes, straks ff de hond uitlaten en zoekenquote:Op zondag 27 maart 2005 07:16 schreef febster het volgende:
Zo, en weer terug van mijn zoektocht naar paas bavaria kratten en het vrouwen thuis breng gebeuren
Tis verdomme alweer licht, wel sterke avond overigens
Je weet tog?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef amaranta het volgende:
hoeveel vrouwen heb je dit keer afgewezen Feb?
Want jij trekt (naar eigen zeggen, althans zo interpreteer ik je posts) hordes vrouwen aan... maar die vind jij maar niks, want je stuurt ze altijd weg...
T wordt tijd dat ik maar eens een keer mee op stap ga zodat ik het met eigen ogen kan zien...
Je moet mijn posts anders interpreterenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef amaranta het volgende:
hoeveel vrouwen heb je dit keer afgewezen Feb?
Want jij trekt (naar eigen zeggen, althans zo interpreteer ik je posts) hordes vrouwen aan... maar die vind jij maar niks, want je stuurt ze altijd weg...
T wordt tijd dat ik maar eens een keer mee op stap ga zodat ik het met eigen ogen kan zien...
Nee log linkjes plaatsen die 80% hier al leest, das boeiendquote:Op zondag 27 maart 2005 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
Even iets boeiend invoegt:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=11243
Tovquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Inu het volgende:
Heej allemaal
* Inu is bruin
Lekker geskiet, mag nu naar klasje 3Was echt super gezellig ensow.
Tsssssquote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef Inu het volgende:
[...]
kheb heel liev langs de kant staan kijken
"Okke nooit op tijd" is jouw tweede naam?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef blieblie het volgende:
good evening.
Pffff algemene gaarheid... Ik was pas om half 4 uur mijn bed uit(fijn joh, klok uur vooruit
)
Terwijl ik om 1 uur bij mijn ouders moest zijn.
Ach jaah, ze kennen me ondertussen.
Allang al. Heb het eind vorig jaar ofzo verstuurd en in januari was alles al rond als ik mij niet vergis. Alleen vangen wij teveel terug dus moet ik wel rekening mee houden begin volgend jaarquote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef FlowDesign het volgende:
Heeft er iemand al een voorlopige teruggaaf van de Belastingdienst ontvangen?
Ik heb het de 2e week van Februari al electronisch verstuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |