ohja, das waar ook, die kratjes, straks ff de hond uitlaten en zoekenquote:Op zondag 27 maart 2005 07:16 schreef febster het volgende:
Zo, en weer terug van mijn zoektocht naar paas bavaria kratten en het vrouwen thuis breng gebeuren
Tis verdomme alweer licht, wel sterke avond overigens
Je weet tog?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef amaranta het volgende:
hoeveel vrouwen heb je dit keer afgewezen Feb?
Want jij trekt (naar eigen zeggen, althans zo interpreteer ik je posts) hordes vrouwen aan... maar die vind jij maar niks, want je stuurt ze altijd weg...
T wordt tijd dat ik maar eens een keer mee op stap ga zodat ik het met eigen ogen kan zien...
Je moet mijn posts anders interpreterenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef amaranta het volgende:
hoeveel vrouwen heb je dit keer afgewezen Feb?
Want jij trekt (naar eigen zeggen, althans zo interpreteer ik je posts) hordes vrouwen aan... maar die vind jij maar niks, want je stuurt ze altijd weg...
T wordt tijd dat ik maar eens een keer mee op stap ga zodat ik het met eigen ogen kan zien...
Nee log linkjes plaatsen die 80% hier al leest, das boeiendquote:Op zondag 27 maart 2005 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
Even iets boeiend invoegt:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=11243
Tovquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Inu het volgende:
Heej allemaal
* Inu is bruin
Lekker geskiet, mag nu naar klasje 3Was echt super gezellig ensow.
Tsssssquote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef Inu het volgende:
[...]
kheb heel liev langs de kant staan kijken
"Okke nooit op tijd" is jouw tweede naam?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef blieblie het volgende:
good evening.
Pffff algemene gaarheid... Ik was pas om half 4 uur mijn bed uit(fijn joh, klok uur vooruit
)
Terwijl ik om 1 uur bij mijn ouders moest zijn.
Ach jaah, ze kennen me ondertussen.
Allang al. Heb het eind vorig jaar ofzo verstuurd en in januari was alles al rond als ik mij niet vergis. Alleen vangen wij teveel terug dus moet ik wel rekening mee houden begin volgend jaarquote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef FlowDesign het volgende:
Heeft er iemand al een voorlopige teruggaaf van de Belastingdienst ontvangen?
Ik heb het de 2e week van Februari al electronisch verstuurd.
Als je nou slim bent (ik herhaal als), dan zet je het geld dat je nu te veel ontvangt (hebt) op een spaarrekening. Dan houd je er een jaar rente aan over en hoef je er volgend jaar geen rekening mee te houden.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Allang al. Heb het eind vorig jaar ofzo verstuurd en in januari was alles al rond als ik mij niet vergis. Alleen vangen wij teveel terug dus moet ik wel rekening mee houden begin volgend jaar
Misschien krijg jij ook niets terugquote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog niets teruggehad, hoewel ik vrij snel de aangifte had ingevuld...
Jawel, 37 euro ofzoquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:24 schreef ArTiC het volgende:
tja..van dat volk boven de rivieren he...dat is ook allemaal hetzelfde
Oe, da's dus erg lang gekledenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef blieblie het volgende:
Die hangt hier al sinds ik hier woon op de plee... Dus dies al ouwer dan 3 jaar.
Volgens mij komt die zelfs uit de tijd van [afbeelding]
En die had ik op mijn agenda geplakt in 4 Havo.
ze komt trouwens gewoon uit Eindhoven, een vriendin van mij tenniste altijd met haar en mijn tennisleraar was ooit haar privéleraarquote:Op maandag 28 maart 2005 12:12 schreef blieblie het volgende:
De fraaie/lange benen van Limburgse Dominique v.Hulst
Jezus.... wat een domme mensen.
Dominique Verhulst komt uit Limburg, Eindhoven ligt praktisch naast Breda. Eindhoven is bijna Limburg.
Komt uit Eindhoven woont in Vwaard (of Dommelen ofzo).quote:Op maandag 28 maart 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
ze komt trouwens gewoon uit Eindhoven, een vriendin van mij tenniste altijd met haar en mijn tennisleraar was ooit haar privéleraar
oh, dat wist ik dan weer niet, maarja, misschien moeten we dat plaatje aan het begin van dit topic even herpostenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Komt uit Eindhoven woont in Vwaard (of Dommelen ofzo).
waarmee?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Blueman het volgende:
Vandaag voor de 2e keer dit seizoen gewonnen!![]()
Ik ben slim, heb dat allemaal al ondervangenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je nou slim bent (ik herhaal als), dan zet je het geld dat je nu te veel ontvangt (hebt) op een spaarrekening. Dan houd je er een jaar rente aan over en hoef je er volgend jaar geen rekening mee te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |