grappig dat je er hier blij mee doet en in KLB erover loopt te klagenquote:Op zondag 3 april 2005 17:44 schreef Molluck het volgende:
ja idd
O-Z heeft ook gewonnen van Breda, ik weet niet met hoeveel, vanavond zit die wedstrijd namelijk in Studio Sport
vandaag koopzondag in Eindhoven, ik kan jullie zeggen dat Arnol nogal is aangeslagen door de dood van de Paus![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:40 schreef blieblie het volgende:
Terwijl je toch weet dat ze je keihard uitlachen als je derin tuint
Oh nee... wij niet natuurlijk. Wij krijgen het niet gratis.
Tof. Dit keer wel in Utrecht zelf? En is het een mooie en/of grote kamer?quote:
Like I care wat de rest van Nederland er van vindquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:37 schreef Molluck het volgende:
in een of ander Lifestyle topic werden die schoenen ongelooflijk afgekraakt.
Ik zeg toch dat Boogie heerschtquote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef FlowDesign het volgende:
Wow... gaarheid heerscht.
Tilburg gisteravond/-nacht was super. We waren eerst naar een verjaardagsfeestje en daarna in de Boogie. Wat een verschil met Eindhoven zeg: Gewoon meer vrouwen dan mannen daar![]()
Vanmiddag tering druk hier in de stad! Maar wij zaten mooi vooraan bij de vooruitgang in het zonnetjeWat is het leven toch zwaar af en toe.
![]()
Juist.quote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef FlowDesign het volgende:
Tilburg gisteravond/-nacht was super. We waren eerst naar een verjaardagsfeestje en daarna in de Boogie. Wat een verschil met Eindhoven zeg: Gewoon meer vrouwen dan mannen daar![]()
vetquote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef Blueman het volgende:
Gekkenhuis!!
Ik ben net gewoon gebeld met de vraag of ik mee wil naar Olympique Lyon!
Zat er in eerste instantie niet bij maar er was een afmelding. Of ik mee wilde. Jazeker!
Dus morgenavond verzamelen bij PSV en dan mee met de bus naar Lyon!
Ook kwalitatief een stuk beter. In Eindhoven lopen gemiddeld veel meer domme sletjes rond. Komt omdat er in Tilburg wel veel 'vrouwenstudies' zijn en in E'hoven niet.quote:
Weet je wel zeker dat dat een goed punt is voor jouw flo? Dat de vrouwen daar slimmer zijnquote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook kwalitatief een stuk beter. In Eindhoven lopen gemiddeld veel meer domme sletjes rond. Komt omdat er in Tilburg wel veel 'vrouwenstudies' zijn en in E'hoven niet.
Helemaal precies correct..quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook kwalitatief een stuk beter. In Eindhoven lopen gemiddeld veel meer domme sletjes rond. Komt omdat er in Tilburg wel veel 'vrouwenstudies' zijn en in E'hoven niet.
Ik heb altijd in Utrecht gewoond hoor... En het is een hele mooie kamerquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tof. Dit keer wel in Utrecht zelf? En is het een mooie en/of grote kamer?
is 14 m2 groot?quote:Op zondag 3 april 2005 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb altijd in Utrecht gewoond hoor... En het is een hele mooie kamerMet balkon en een super uitzicht. Lekker groot (14 m2) en ook een eigen wastafel op mn kamer. Supersnel internet ook nog eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |