Je vergeet dequote:Op vrijdag 1 april 2005 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
J.D. and Turk. Elliot & Carla.
Dr. Bob Kelso. & Dr. Perry Cox
http://www.nbc.com/Scrubs/about/index.html
Of op een extra vrije dagquote:Op zaterdag 2 april 2005 05:04 schreef FlowDesign het volgende:
De paus is (bijna) overleden... * wacht op witte rook
die witte rook is pas 15 dagen na het overlijden van de pausquote:Op zaterdag 2 april 2005 05:04 schreef FlowDesign het volgende:
De paus is (bijna) overleden... * wacht op witte rook
Zwarte rook toch als ze het nog aan he vechten zijn wie de nieuwe paus wordt en witte rook als er een nieuwe paus verkozen was/is?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
die witte rook is pas 15 dagen na het overlijden van de paus![]()
Na de dood van de paus zijn er 15 dagen van rauw, in die tijd is de camerlengo, de kamerheer van de paus, de baas over de kerk. Een beetje vreemd vind ik dat wel, hij heeft namelijk in die 15 dagen ALLE pauselijke rechten en dat terwijl hij vaak maar gewoon een priester is ofzo...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zwarte rook toch als ze het nog aan he vechten zijn wie de nieuwe paus wordt en witte rook als er een nieuwe paus verkozen was/is?
Ga werken jij stuk tuigquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:34 schreef febster het volgende:
En zover ik het begrepen heb wordt de conservatieve Cannelli (ofzoiets) de nieuwe Paus
Net alsof ze niet al conservatief genoeg waren, die pauzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:51 schreef blieblie het volgende:
Wil je mijn eerlijke ongezoute mening??Deze zijn gewoon gewaagder en leuker dan witte vind ik. Valt tenminste op. Bovendien heb ik al 2 paar witte sneakers waaronder de K-swiss classics. Ik had die witte met blauwe strepen ook aangehad, die zonder veters maar die vond ik wat saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mevrouw van de winkel zei trouwens ook dat de witte het meeste verkocht werden dus doe maar dan die groene maar
Age of fruity enlightenment!
Vanaf 1 april drinken vrouwen op vrijdag gratis!quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:02 schreef amaranta het volgende:
vanavond plankgas zuipen in valkenswaard
Das het nummer wat ze draaien als Charlize Theron in der mini rond raced in "The Italian Job".quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is enigzins oud enzoEn dat is dat meisje van Crossroads
*slaat op borst*quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:28 schreef Molluck het volgende:
Na de dood van de paus zijn er 15 dagen van rauw, in die tijd is de camerlengo, de kamerheer van
lol, sorryquote:
Ja, volgens CNN wel. CSI werd alleen onderbroken wegens een extra nieuwsquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef kib het volgende:
hijs al vanaf 21:37 dood toch ?
Wat stond er in de bijlage van de ED dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
lol, sorry
en R.I.P. natuurlijk!
gaat er nog iemand stappen? ik durf niet meer na al die gruwelijke verhalen die er vanochtend in die ED Bijlage stonden
ja een heel groot stuk over Stratums Eindquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat stond er in de bijlage van de ED dan?
er stond ook een foto van de uitbater van de Bakkerij in de krantquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:21 schreef kib het volgende:
wij gaan zo naar de bakkerij, waarschijnlijk zijn we daar de hele avond. Als het echt bagger is komen we waarschijnlijk wel ff naar de overkant.
(De Stunt dus voor de mensen die stratum niet kennen...)
BAHquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:23 schreef blieblie het volgende:
Ach over een paar jaar is heel Stratum "de Players"
nee, er schijnen zelfs al weddenschappen te lopen dat die Players Dinner & Dance als eerste failliet gaatquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:23 schreef blieblie het volgende:
Ach over een paar jaar is heel Stratum "de Players"
Ligt eraan hoe je het aanpakt denk ik. Maar het deurbeleid van die tent zuigt gewoonquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
nee, er schijnen zelfs al weddenschappen te lopen dat die Players Dinner & Dance als eerste failliet gaat![]()
(dat stond overigens niet met die woorden in de krant, dat heb ik van en uh...andere uitbater, ik zal maar geen namen noemen voordat ik uit die topic gestenigd word, maar ook in de krant stond al dat dat concept gewoon niet werkt in een straat die zoveel op het nachtleven gefocusd is)
Wat er mis is?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:50 schreef Molluck het volgende:
wat is er mis mee?
ik sta er namelijk nooit echt van te kijken dat ik een 21+ tent niet binnenkom...
wat is de stunt eigenlijk? 18+ of 21+ (das de enige tent waar ze nooit moeilijk doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |