quote:Our Spring/Summer 2005 catalogue will be ready in a few weeks.
Ik alleen dus bij die 3 tenten (bij de Puur ben ik overigens maar 1 keer geweest. Vond er maar weinig aan) en jij bent 23 - 24 ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:58 schreef kib het volgende:
ik heb nooit last van leeftijdseisen ...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou geen bruiloft willen hebben hier, want ik vind dat veel te duur. Een feest is niet eens leuk.. Ja een beetje in zon pak en zon dure jurk de taart aansnijden en iedereen zuipen op jouw kosten. Ik hoorde van mensen die wel 5000-10000 euro aan hun bruiloft hadden uitgegeven!! Dat kun je ook op een spaarrekening zetten, of anders aan nuttige dingen besteden. Verder zou ik niet weten wie ik zou moeten uitnodigien dus veel geld terug van de gasten (envelopje) hoef je niet te verwachten.
Ik vind een builoft prima, maar het mag niet teveel geld kosten vind ik, je kan een hoop besparen. Je kan de bruiloft gewoon op je werk houden in de bedrijfskantine (=gratis) en dan heb je meteen gasten (je collega's) en de koffie van de koffie automaat is gratis. Verder een pak in de 2e handszaak en een jurkje van de c&a is goed genoeg.
Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
[..]Daar kom je niet mee weg bij je vriendin
.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef blieblie het volgende:
Vooral die bedrijfskantine is geniaal.
oorstuurt aan toekomstig echtgenoot van zus*
.
Te kansloos voor woorden. Diep triest. Net alsof ze verwachten dat ik vanaf 1 april in Valkenswaard ga stappen (op vrijdag notabene!) omdat het dan zogezegd stikt van de vrouwen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Vanaf 1 april drinken vrouwen op vrijdag gratis!
Ik zou toch wel eens willen weten wie er achter die creatieve kloon zit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
[..]Daar kom je niet mee weg bij je vriendin
.
Ga jij uit vanavond?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou toch wel eens willen weten wie er achter die creatieve kloon zit..
vijfentwintigeneenhalf ...quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik alleen dus bij die 3 tenten (bij de Puur ben ik overigens maar 1 keer geweest. Vond er maar weinig aan) en jij bent 23 - 24 ofzo. Dan wordt het wel eens tijd dat je der geen last meer van hebt
.
Is overigens mega in overtreding van art 1 van de Grondwet, zou er stiekum wel eens een proefprocesje om aan willen spannenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Te kansloos voor woorden. Diep triest. Net alsof ze verwachten dat ik vanaf 1 april in Valkenswaard ga stappen (op vrijdag notabene!) omdat het dan zogezegd stikt van de vrouwen.
NOT.
Neeeee, maar jij bent dan ook al bijna bejaard...quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:58 schreef kib het volgende:
ik heb nooit last van leeftijdseisen ...
quote:Op zondag 3 april 2005 04:15 schreef r8ality het volgende:
Lotte, jij hebt echt een vage ex. Als in, die hoef ik liever echt niet meer te zien. "Ja ik ga nu, want als ik hier nog langer blijf dan krijg ik ruzie." Ik: "Met wie in godsnaam". "Ja dat krijg ik altijd hier in dit soort tenten". "Okeeeeee. Dag Randy".
.
Ik herinner me nog een uitspraak. Ik wijs een lekker wijf aan (excusez le mot, maar zo was hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |