quote:Op zondag 27 maart 2005 17:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan speel je het denk ik toch niet overtuigend genoeg hoor. Gewoon langs diegene heenkijken en net doen of je hem niet ziet. Werkt fantastisch.
?quote:
dat staat idd in de planning...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
verhuizen als het misloopt ...trouwens ruis word het niet eens tijd voor een bachelor pad waar je al je dvd spelerts in stouwt ?
Waarom ga jij met je dronken bek lelijke meisjes versieren??quote:
Hå !quote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef Cynic het volgende:
Pasen!
Wou jij zeggen dat je dat nuchter doet?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom ga jij met je dronken bek lelijke meisjes versieren??
zelf al antwoord geven op je vraag is een beetje loos hèquote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom ga jij met je dronken bek lelijke meisjes versieren??
quote:
meisjes ook~!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm * Bosbeetle wil nog steeds een keer een vriendin ... maar ik weet niet waarom
instincten zijn raar
quote:
PP mên...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
zelf al antwoord geven op je vraag is een beetje loos hè
ik heb nog lang geen woning mên...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jeeej krijgen we dan ruis bachelor pad meetings ?
we hebben tijd .. fok heeft ruimtequote:
Ik ben de laatste die je ongelijk zal geven!!!quote:
quote:
mwaoh, dronken zijn en geen bril op hebben...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
PP mên...
Echte GPD-ers kunnen ook met hun dronken bek zien wat er wel en wat er niet uitziet. Zeker in het geval van buurmeisjes
Hallo vreemd wezen...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef Dakota het volgende:
*rondkijkt*
en ruis more desperate ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
mwaoh, dronken zijn en geen bril op hebben...
een dubbele waas over de wereld maakt lelijke vrouwen blijkbaar een stuk knapper
semi jaquote:
lang niet gezienquote:
2 á 3 topics idd...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
semi jamaar ik heb t wel een tijdje volgehouden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |