verhuizen als het misloopt ...trouwens ruis word het niet eens tijd voor een bachelor pad waar je al je dvd spelerts in stouwt ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En je elke dag doodschamen als het misloopt
Ach wat een onzin, gewoon doen alsof je er niks meer vanaf weet.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En je elke dag doodschamen als het misloopt
Tja... Dat doe ik ook altijd....quote:Op zondag 27 maart 2005 17:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach wat een onzin, gewoon doen alsof je er niks meer vanaf weet.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach wat een onzin, gewoon doen alsof je er niks meer vanaf weet.
Dan speel je het denk ik toch niet overtuigend genoeg hoor. Gewoon langs diegene heenkijken en net doen of je hem niet ziet. Werkt fantastisch.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tja... Dat doe ik ook altijd....
Maar op de een of andere manier geloven ze me nooit
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh dat valt dan toch best mee. Als ze nou nog niet lelijk is ook, waarom moeilijk doen
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan speel je het denk ik toch niet overtuigend genoeg hoor. Gewoon langs diegene heenkijken en net doen of je hem niet ziet. Werkt fantastisch.
?quote:
dat staat idd in de planning...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
verhuizen als het misloopt ...trouwens ruis word het niet eens tijd voor een bachelor pad waar je al je dvd spelerts in stouwt ?
Waarom ga jij met je dronken bek lelijke meisjes versieren??quote:
Hå !quote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef Cynic het volgende:
Pasen!
Wou jij zeggen dat je dat nuchter doet?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom ga jij met je dronken bek lelijke meisjes versieren??
zelf al antwoord geven op je vraag is een beetje loos hèquote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom ga jij met je dronken bek lelijke meisjes versieren??
quote:
meisjes ook~!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm * Bosbeetle wil nog steeds een keer een vriendin ... maar ik weet niet waarom
instincten zijn raar
quote:
PP mên...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
zelf al antwoord geven op je vraag is een beetje loos hè
ik heb nog lang geen woning mên...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jeeej krijgen we dan ruis bachelor pad meetings ?
we hebben tijd .. fok heeft ruimtequote:
Ik ben de laatste die je ongelijk zal geven!!!quote:
quote:
mwaoh, dronken zijn en geen bril op hebben...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
PP mên...
Echte GPD-ers kunnen ook met hun dronken bek zien wat er wel en wat er niet uitziet. Zeker in het geval van buurmeisjes
Hallo vreemd wezen...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef Dakota het volgende:
*rondkijkt*
en ruis more desperate ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
mwaoh, dronken zijn en geen bril op hebben...
een dubbele waas over de wereld maakt lelijke vrouwen blijkbaar een stuk knapper
semi jaquote:
lang niet gezienquote:
2 á 3 topics idd...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
semi jamaar ik heb t wel een tijdje volgehouden hoor
idd je staat toch wel in de hoge regionen in het hoe lang houden frollie het vol in het gpdquote:Op zondag 27 maart 2005 17:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
semi jamaar ik heb t wel een tijdje volgehouden hoor
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd je staat toch wel in de hoge regionen in het hoe lang houden frollie het vol in het gpd![]()
hehe precies irl is de hoeveelheid tekst in 20 posts al voldoende om iemand aan het gapen te krijgenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:34 schreef Cynic het volgende:
Voor iedereen wel eigenlijk...
Waarom zit ik hier al zo lang eik??quote:Op zondag 27 maart 2005 17:34 schreef Cynic het volgende:
Voor iedereen wel eigenlijk...
Je bent verdoemd weber ! muwhahaahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom zit ik hier al zo lang eik??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |