Van die ABN Amro shirts met een rode baan in het midden?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef cultheld het volgende:
Wel grappig trouwens, ons team heet Suri-profs en we hebben ook echt van die shirts zeg maar. Ik ben de enige niet-Surinamer van ons team, dus ik ga voor die dag maar ff door het leven als import-Surinamer.
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Van die ABN Amro shirts met een rode baan in het midden?
mi sabi = ik weet![]()
Dat komt inderdaad wel goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is genieten en een beetje pimpen met je kwaliteiten.
Kun je ook de "flip flap" ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:33 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad wel goeden er komt veel publiek dus die kunnen ook allemaal genieten
![]()
ju/joe sabi = je weetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 04:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
mi sabi = je weet. M'n beste mattie is Suri, dus die weet het vast beter dan jij.
Ik zal 't aan hem zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ju/joe sabi = je weet
Blijkbaar niet
zegt dit genoeg:quote:
Bijna net zo goed als Maradona.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:03 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
zegt dit genoeg:
http://img199.exs.cx/img199/285/elastico5wr.gif (ff copy pasten in je browser)
Okee. Dan zou ik persoonlijk vriend zeggen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:02 schreef cultheld het volgende:
Een vriend.
Als ik mij niet vergis is het niet verzonnen, maar is het uit het Surinaams over komen waaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar Panna is gewoon verzonnen door straatkindertjes hoor...
Lijkt me duidelijker ja, weet iedereen gelijk waar je het over hebt. 'Vriend' kun je ook niet als scheldwoord opvatten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Dan zou ik persoonlijk vriend zeggen, eigenlijk.
Valt best mee.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Precies... Sowieso als je die turbotaal verkeerd gebruikt, dan slaan je ze zo voor het koppie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |