abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25894810
Mag je vrienden meenemen? Dan ga ik eens kijken of er veel animo is hier om mee te gaan
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25894999
tsja maar dan moet je weer maxima gaan stellen enzo want anders wordt het weer te groot blablabla je kent het.

Of gewoon eerst kijken hoe ver we met fok komen en dan als het niet uit komt aanvullen met derden
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_25910008
Er zijn dus mensen die dat serieus leuk zouden vinden... Het was meer een schot in de ruimte, maar okee, wie weet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25910136
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Er zijn dus mensen die dat serieus leuk zouden vinden... Het was meer een schot in de ruimte, maar okee, wie weet.
Lijkt mij een zeer leuk idee. Mocht er hulp nodig zijn, om te organiseren dan voel ik me ook best berijd daarvoor.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_25910160
Gewoon 4 jassen op de grond en spelen maar.
pi_25911143
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:07 schreef Druppel het volgende:

[..]

Lijkt mij een zeer leuk idee. Mocht er hulp nodig zijn, om te organiseren dan voel ik me ook best berijd daarvoor.
Ik zou ook best willen helpen voorzover dat kan vanaf een afstandje....(assen niet naast de deur zoals ik al zei )
pi_25914825
Overigens is denk ik tong de beste voetballer van dit forum. Op zijn hoogtepunt dan. Of Suijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_25927791
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Overigens is denk ik tong de beste voetballer van dit forum. Op zijn hoogtepunt dan. Of Suijk.
Omdat ie dat zelf zegt
pi_25931212
quote:
doet dat er dan wat aan toe.
pi_25932292
Dat is voor het wedden vooraf. Bookmakers poll.
www.thuisuiteten.nl
pi_25934251
Wat is er mis met het woord poorten?
[14.gif]
pi_25934284
Dat vroeg ik me ook al af, Chen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25934352
Panna, Kanna, Off the Heezay? Waar komt dat allemaal vandaan? Waarom niet gewoon Zo hij is gepoort... inplaats van Zo hij is gepannaad
[14.gif]
pi_25934397
quote:
Op het veld... of echt met straatvoetbal?
pi_25934452
Op het veld.
www.thuisuiteten.nl
pi_25934527
Ja, zou best kunnen. Ik zou niet weten wat ze allemaal hebben bereikt. Maar als je goed in veldvoetbal bent hoef je nog niet goed te zijn met straatvoetbal. Ik vind zelf dat ik beter op het veld ben dan op straat.
pi_25936487
Misschien een leuk topic "Wat is het hoogste dat je zelf als voetballer hebt bereikt?"
www.thuisuiteten.nl
pi_25944172
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef Chen het volgende:
Panna, Kanna, Off the Heezay? Waar komt dat allemaal vandaan? Waarom niet gewoon Zo hij is gepoort... inplaats van Zo hij is gepannaad
Omdat het imo beter klinkt als je zegt Panna ipv gepoort.

Maar het is ook heel wat anders trouwens. Want je kan iemand ook poorten met een pas, maar voor een panna moet je de bal door de benen heen spelen en daarna zelf weer pakken.
pi_25944535
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:04 schreef pannaking_ het volgende:

[..]

Omdat het imo beter klinkt als je zegt Panna ipv gepoort.

Maar het is ook heel wat anders trouwens. Want je kan iemand ook poorten met een pas, maar voor een panna moet je de bal door de benen heen spelen en daarna zelf weer pakken.
Ja, het ligt eraan hoe je het bekijkt. Hier is een panna en poorten precies het zelfde. Je moet de bal zelf weer in bezit krijgen. Anders is het een neppe
pi_25944980
Ja maar als je een pas naar iemand geeft en die speel je door je tegenstander zijn benen heen dan heb je hem wel gepoort maar is het geen panna....ligt eraan wat de local rules zijn natuurlijk.
pi_25945095
Inderdaad Local Rules...
Jammer dat mijn techniek aan de grond wat minder is, in de lucht is ie een stuk beter. Dus mij lukt het meestal niet om een panna te geven.
pi_25961773
Verdomme, kan de filmpjes niet zien. Alleen geluid .

maargoed heb het vandaag nog ff gedaan, en vind het gewoon leuk .
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
pi_25961844
Wat is een kanna
pi_25965424
quote:
Op zondag 3 april 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
Wat is een kanna
Weet ik ook niet

Off the Heezay weet ik nog wel volgens mij is dat bij basketbal als je iemand zo dolt dat hij/zij niet meer weet waar de bal is en dan zich omdraait en dan tegen het achterhoofd/rug aan gooien en weer opvangen...weet dit niet meer helemaal zeker trouwens.
  zondag 3 april 2005 @ 23:00:09 #125
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25965631
quote:
Waar hebben die gespeeld dan? Is het een bekende voetballer ofzo?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_25980519
Tong was een groot talent in zijn jeugd. Men vraagt zich nog af waarom hij niet verder is gekomen!!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 april 2005 @ 17:50:09 #127
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25981232
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Tong was een groot talent in zijn jeugd. Men vraagt zich nog af waarom hij niet verder is gekomen!!
vertel meer...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_25981305
Dat moet hij zelf maar doen!
www.thuisuiteten.nl
pi_25981395
doen er hier mensen ook aan annap's?
pi_26062197
Annap's, is dat als je iemand die in je rug staat poort?
That's all folks!
pi_26074059
Ik zou niet weten wat een annap is
pi_26102841
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
Die Nelson de Kok van www.voetbaltruc.nl ken ik

Voetbalde ik vroeger weleens mee, woont bij me in het dorp. Hij is wel goed maar hij ging altijd janken om een vrije trap als je hem aanraakte. Op het veld bakte hij er ook niet zoveel van.
Kan het niet editen . Iig hij is goed in zaalvoetbal, veldvoetbal weet ik niet echt.
pi_26265726
Heb laatst ff een filmpje gemaakt...de kwaliteit is niet zo goed maar als je het scherm een beetje verkleint is het allemaal best goed te zien welke tricks er worden gedaan

Downloadlink:

http://anonym.to/?http://(...)252D7A30Z59V5I0S6PE3

[ Bericht 8% gewijzigd door pannaking_ op 16-04-2005 10:05:42 ]
pi_26267951
Ziet er erg strak uit Pannaking! Mooie beheersing en ook leuk grondwerk.
That's all folks!
pi_26268050
Thnx

Ik heb maar niet te veel groundtricks erin gedaan want dat wordt gauw saai voor de kijker als er geen 1 vs 1 of 2 vs 2 gedaan wordt ( en aangezien de gene met wie ik aan het futbollen was het hele gebeuren zat te filmen kon dat dus niet )

Volgende film misschien wel ff met panna's en dolletjes erbij....
pi_26269033
Als je dat probeert op een veld word je doormidden geschopt
pi_26269076
Meestal doe je tijdens een veldvoetbal wedstrijd geen airtricks

Maar ik doe wel vrij veel groundmoves in het veld en van doormidden geschopt worden heb ik nooit echt last
pi_27136824
Dit prachtige Cultheld topic is een beetje in de vergetelheid geraakt.

Kom eens met wat goede verhalen! Vooral van Cultheld verwacht ik veel.
That's all folks!
pi_27136887
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit prachtige Cultheld topic is een beetje in de vergetelheid geraakt.

Kom eens met wat goede verhalen! Vooral van Cultheld verwacht ik veel.
In juni doe ik mee met een straatvoetbal-toernooi. Ik als enige niet-Surinamer voetbal gewoon in een `Suriprof´ shirt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27136916
Wonen er Surinamers in de Achterhoek?
pi_27136919
Houd ons op de hoogte, lijkt me lachen zeg!
That's all folks!
pi_27136965
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
Wonen er Surinamers in de Achterhoek?
Hindoestaanse Surinamers zelfs
pi_27156843
Moest je nog een bepaald taalexamen afleggen of was deelname vrij?
www.thuisuiteten.nl
pi_27157547
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Moest je nog een bepaald taalexamen afleggen of was deelname vrij?
Ik ben gevraagd; Mi sabi toch
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:01:44 #145
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27171500
ik weet toch

Hiero is het ook altijd mooi voetballen tegen die showpikkies. Zij geven onze Song af en toe een panna en wij maken ze in met 3-0. Iedereen tevreden
pi_27172836
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef Erasmusch het volgende:
ik weet toch
je weet toch
Hiero is het ook altijd mooi voetballen tegen die showpikkies. Zij geven onze Song af en toe een panna en wij maken ze in met 3-0. Iedereen tevreden
Wij winnen van iedereen.
pi_27191564
Spelen jullie tegen buurten Cultheld?

Cultheld als Mark Volders van Zelhem, wel aardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_27191888
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Spelen jullie tegen buurten Cultheld?

Cultheld als Mark Volders van Zelhem, wel aardig.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ze hadden gevraagd of ik mee wou doen, omdat ik aardig kan voetballen. Ik begrijp de opzet alleen nog niet helemaal. Ik geloof dat er een verhard deel is op een voetbalveld met kleine goals en dat er dan verder gewoon de regels van het straatvoetbal gelden. Dat wordt geloof ik gecombineerd met een "gewoon" voetbaltoernooi op halve velden. Dus ik mag m'n tackles ook nog van stal halen.
pi_27198772
Tackels op straat? Bloedlink man!

edit: ik las verkeerd
That's all folks!
pi_27198939
Wel grappig trouwens, ons team heet Suri-profs en we hebben ook echt van die shirts zeg maar. Ik ben de enige niet-Surinamer van ons team, dus ik ga voor die dag maar ff door het leven als import-Surinamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')