Lijkt mij een zeer leuk idee. Mocht er hulp nodig zijn, om te organiseren dan voel ik me ook best berijd daarvoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Er zijn dus mensen die dat serieus leuk zouden vinden... Het was meer een schot in de ruimte, maar okee, wie weet.
Ik zou ook best willen helpen voorzover dat kan vanaf een afstandje....(assen niet naast de deur zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:07 schreef Druppel het volgende:
[..]
Lijkt mij een zeer leuk idee. Mocht er hulp nodig zijn, om te organiseren dan voel ik me ook best berijd daarvoor.
Omdat ie dat zelf zegtquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Overigens is denk ik tong de beste voetballer van dit forum. Op zijn hoogtepunt dan. Of Suijk.
doet dat er dan wat aan toe.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Overigens is denk ik tong de beste voetballer van dit forum. Op zijn hoogtepunt dan. Of Suijk.
Op het veld... of echt met straatvoetbal?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Omdat het imo beter klinkt als je zegt Panna ipv gepoort.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:28 schreef Chen het volgende:
Panna, Kanna, Off the Heezay? Waar komt dat allemaal vandaan? Waarom niet gewoon Zo hij is gepoort... inplaats van Zo hij is gepannaad
Ja, het ligt eraan hoe je het bekijkt. Hier is een panna en poorten precies het zelfde. Je moet de bal zelf weer in bezit krijgen. Anders is het een neppequote:Op zondag 3 april 2005 00:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Omdat het imo beter klinkt als je zegt Panna ipv gepoort.
Maar het is ook heel wat anders trouwens. Want je kan iemand ook poorten met een pas, maar voor een panna moet je de bal door de benen heen spelen en daarna zelf weer pakken.
Weet ik ook nietquote:
Waar hebben die gespeeld dan? Is het een bekende voetballer ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
vertel meer...quote:Op maandag 4 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Tong was een groot talent in zijn jeugd. Men vraagt zich nog af waarom hij niet verder is gekomen!!
Kan het niet editenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
Die Nelson de Kok van www.voetbaltruc.nl ken ik![]()
Voetbalde ik vroeger weleens mee, woont bij me in het dorp. Hij is wel goed maar hij ging altijd janken om een vrije trap als je hem aanraakte. Op het veld bakte hij er ook niet zoveel van.
In juni doe ik mee met een straatvoetbal-toernooi.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit prachtige Cultheld topic is een beetje in de vergetelheid geraakt.
Kom eens met wat goede verhalen! Vooral van Cultheld verwacht ik veel.
Hindoestaanse Surinamers zelfsquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:36 schreef Erasmusch het volgende:
Wonen er Surinamers in de Achterhoek?
Ik ben gevraagd; Mi sabi tochquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Moest je nog een bepaald taalexamen afleggen of was deelname vrij?
Wij winnen van iedereen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef Erasmusch het volgende:
ik weet toch
je weet toch
Hiero is het ook altijd mooi voetballen tegen die showpikkies. Zij geven onze Song af en toe een panna en wij maken ze in met 3-0. Iedereen tevreden![]()
Ik heb geen idee eigenlijk. Ze hadden gevraagd of ik mee wou doen, omdat ik aardig kan voetballen. Ik begrijp de opzet alleen nog niet helemaal. Ik geloof dat er een verhard deel is op een voetbalveld met kleine goals en dat er dan verder gewoon de regels van het straatvoetbal gelden. Dat wordt geloof ik gecombineerd met een "gewoon" voetbaltoernooi op halve velden. Dus ik mag m'n tackles ook nog van stal halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Spelen jullie tegen buurten Cultheld?
Cultheld als Mark Volders van Zelhem, wel aardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |