en als je naar een site gaat zonder logootje, maar niet Fok ? dan ook dat oranje zwart met die R ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Browser afgesloten en opnieuw gestart, maar nog steeds hetzelfde. En als ik naar een andere site ga die ook een logootje heeft, krijg ik gewoon het logootje van die site. Uitermate vagelijk...
Hond nummer 1: ¤ 75,69quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:46 schreef het_fokschaap het volgende:
is dat altijd zoveel ? weet ik eigenlijk niet. kan me niet herinneren ooit zo'n aanslag gehad te hebben
Nee, dan is het gewoon het blauwgrijze balletje van mijn browser.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:47 schreef het_fokschaap het volgende:
en als je naar een site gaat zonder logootje, maar niet Fok ? dan ook dat oranje zwart met die R ?
Ik was het met mijn tweede hond ook vergeten. Ik vind het echt een belachelijk bedrag en je krijgt er haast niks voor terug. Ja, een paar paaltjes waar op staat 'losloopgebied'. Alsof iemand daar op zit te wachten... En ik vind het ook zo raar dat de eigenaar van een Chihuahua evenveel betaalt als de eigenaar van een Duitse Dog.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:14 schreef miss_sly het volgende:
Hier is het vandaag ook binnengevallen: ¤ 643,08
En daar zit de hond nog niet bij, die moeten we nog aangeven en dat vergeet ik telkens
Dat is zo'n onzin, hoe en wat mensen opvatten is zoo verschillend voor iedereen.. Ik schijn ook afwijkend daarin te zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:35 schreef miss_sly het volgende:
Terwijl er ook mensen zijn die vinden dat ik overdrijf, dat het nou ook weer niet zo wereldschokkend is.
Ik vind vooral de prijs van hond nr. 2 idioot. Ik zie de logica ook niet, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was het met mijn tweede hond ook vergeten. Ik vind het echt een belachelijk bedrag en je krijgt er haast niks voor terug. Ja, een paar paaltjes waar op staat 'losloopgebied'. Alsof iemand daar op zit te wachten... En ik vind het ook zo raar dat de eigenaar van een Chihuahua evenveel betaalt als de eigenaar van een Duitse Dog.
In dit kleine kringetje hadden ze van mij een ander standpunt verwacht, geloof ik. Ik van hen ook, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin, hoe en wat mensen opvatten is zoo verschillend voor iedereen.. Ik schijn ook afwijkend daarin te zijn.
Als uit de buurt blijven helpt zou ik vooral dat proberen.
Dat lijkt me heel erg vervelend, een bepaalde vorm van gespannenheid enzo.. Laat hij jou wel een beetje met rust, of zoekt hij ook nog eens je aandacht?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dit kleine kringetje hadden ze van mij een ander standpunt verwacht, geloof ik. Ik van hen ook, dus dat scheelt
Uit de buurt blijven helpt, maar is soms lastig en zelfs onmogelijk. Ik blijf ergens niet weg omdat ik weet dat deze persoon komt, maar dus kom ik hem geregeld tegen.
Ik neem meestal van die vlammenpizza's als het er op aankomtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij moet nog komen. Pizza Margherita en Insalata Exotica.Hoop dat ze snel zijn, want ik verga van de honger!
Hij is altijd erg aanwezig. Niet speciaal gericht op mij, maar op het gehele gezelschap als het even kan. Ik probeer maar gewoon om niet te moeilijke of gevaarlijke onderwerpen aan te snijden, dan blijft het nog enigszins gezellig. Als het gesprek/de discussie een kant uitgaat die hem niet aanstaat, krijg je een drama in zakformaat met grote bek, het is allemaal jouw schuld en smijtend met deuren af naar huis. Heb ik geen trek in enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg vervelend, een bepaalde vorm van gespannenheid enzo.. Laat hij jou wel een beetje met rust, of zoekt hij ook nog eens je aandacht?
Margherita is lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij moet nog komen. Pizza Margherita en Insalata Exotica.Hoop dat ze snel zijn, want ik verga van de honger!
Wat zijn vlammenpizza's?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Ik neem meestal van die vlammenpizza's als het er op aankomt
Erg lang geleden trouwens, dat ik pizza voor maaltijd gegeten heb.![]()
Gadver, wat een misselijk mannetje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij is altijd erg aanwezig. Niet speciaal gericht op mij, maar op het gehele gezelschap als het even kan. Ik probeer maar gewoon om niet te moeilijke of gevaarlijke onderwerpen aan te snijden, dan blijft het nog enigszins gezellig. Als het gesprek/de discussie een kant uitgaat die hem niet aanstaat, krijg je een drama in zakformaat met grote bek, het is allemaal jouw schuld en smijtend met deuren af naar huis. Heb ik geen trek in enzo
Volgens mij is het gewoon een ontmoedigingsbeleid...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind vooral de prijs van hond nr. 2 idioot. Ik zie de logica ook niet, moet ik zeggen.
Op voeding ook misschien. Mijn honden krijgen vers vlees en poepen slechts eenmaal per dag. De brokkenhonden hier in de buurt poepen vaak wel vier keer per dag.quote:En ja, als je op zo'n uitlaatveldje het verschil ziet tussen de hoopjes dan zou een tarief gebaseerd op ras/formaat niet verkeerd zijn
Bij ons houden ze volgens mij helemaal niks schoon...quote:Ik heb trouwens wel de indruk dat ze hier de veldjes mooi schoonhouden, maar goed, ik kom daar natuurlijk pas 3 weken.
Ik hou ook van simpel. En die salade kan er gemakkelijk bij. Ik heb 'm trouwens vooral genomen omdat ik dan tenminste nog wat pietamientjes binnenkrijg.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Margherita is lekker!
Ik ga wel altijd voor eenvoudig, ik hoef geen pizza met weet-ik-veel hoeveel dingen erop. Naast een pizza hoef ik trouwens geen salade mee, dat red ik niet
Een generalisatie voor pizza's waar pittige dingen deel uitmaken van de ingredienten.quote:
Hmm... Zou zo niet weten hoe-ie heet, zoals ik al zei neem ik of een hele pittige pizza en meestal ook geen vegetarische pizza..quote:Ik eet váák pizza. Vorig weekend ook al, dat was wel een èrg lekkere trouwens. In Rotterdam.Kan alleen de naam van de pizzeria niet meer bedenken. Het was een pizza met geitenkaas, pesto en pijnboompitten.
![]()
Ikzelf ga meer voor de exotischere pizza's.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Margherita is lekker!
Ik ga wel altijd voor eenvoudig, ik hoef geen pizza met weet-ik-veel hoeveel dingen erop. Naast een pizza hoef ik trouwens geen salade mee, dat red ik niet
It's now official: you're weird.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:44 schreef Alicey het volgende:
Een salade vind ik eigenlijk niet zo bij pizza passen..
And you're even weirder.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:47 schreef miss_sly het volgende:
Als ik met mijn beste vriendin ga eten, en we gaan bij onze favo pizzeria eten, dan eten we pizza en bestellen er vaak een mandje friet bij
Gewoon, omdat we daar zin in hebben
Ze kijken dan wel even gek, maar dat moeten ze zelf weten
Ach, ik ben er aan gewend inmiddels. En zo nu en dan wordt me gevraagd of ik hem een nieuwe kans wil geven, want mensen kunnen veranderen, blablablaquote:
Je bent de eerste die dat zegtquote:
Niets nieuws dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
It's now official: you're weird.
Al Capone heeft hele lekkere pizza's!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was trouwens Pizzeria Al Capone's in R'dam.
Pizza is er!
Nu dan echt smakelijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was trouwens Pizzeria Al Capone's in R'dam.
Pizza is er!
Heb je het idee dat hij is veranderd?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik ben er aan gewend inmiddels. En zo nu en dan wordt me gevraagd of ik hem een nieuwe kans wil geven, want mensen kunnen veranderen, blablabla
Dus morgen is weer zo'n gelegenheid
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je het idee dat hij is veranderd?
Ik vind zelf op zich dat hij jou alles verwijt al voldoende aangeven dat hij niet voldoende veranderd is, en kennelijk geen problemen heeft met zijn eigen gedrag.. Dat zul je echter ook wel niet mogen zeggen van die mensen die menen dat hij veranderd is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee.
Maar eerlijkheidshalve moet ik daar twee kanttekeningen bij plaatsen: ik zie hem niet erg vaak en ik ben ongelofelijk bevooroordeeld.
Bovendien denk ik dat hij zonder prof. hulp niet kan veranderen en dat heeft hij niet, dat weet ik.
Tja, die mensen zijn bevooroordeeld, net als ik. Bloed kruipt waar het niet gaan kan enzo, dus die zien hem toch beter dan hij is. Maar weer volgens hen zie ik hem slechterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind zelf op zich dat hij jou alles verwijt al voldoende aangeven dat hij niet voldoende veranderd is, en kennelijk geen problemen heeft met zijn eigen gedrag.. Dat zul je echter ook wel niet mogen zeggen van die mensen die menen dat hij veranderd is.
De lekkerste pizza's die ik gegeten heb, was op een kleine camping in Italie. Daar hadden ze een steenoven en een klein restaurantje en voor 5-7 euro had je echt de lekkerste pizza'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Echt wel, het was de lekkerste pizza die ik in jaren had gehad. Wel redelijk prijzig.
Ja, okee, de pizza's in Italië reken ik niet mee. Da's niet eerlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De lekkerste pizza's die ik gegeten heb, was op een kleine camping in Italie. Daar hadden ze een steenoven en een klein restaurantje en voor 5-7 euro had je echt de lekkerste pizza's![]()
Dat weet ik niet, maar heb je al een schuldgevoel?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, Alicey, wat wil je daar precies mee zeggen?
Nee, sorry, ik ontwaar geen schuldgevoel. Ik had die pizza immers verdiend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
Dat weet ik niet, maar heb je al een schuldgevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |