Niet zo aangesproken voelen, hij bedoelt de ts neem ik aanquote:
tyf op naar je breezahsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
ongelofelijk, hoe een, op het eerste gezicht, enorm baggertopic toch uitloopt tot iets waar mensen ook nog echt op gaan reageren (jawel ik weet het, ik was de eerste die erop reageerde, maar dat was om de verveling te bevechten, gelukt!)
Daarom moet je ze ook eerst downloaden. Zo weet je of het spel de moeite is om te kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Maar alle spellen lijken tegenwoordig zo saai te zijn
En toen ging er een wereld voor je open?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
ongelofelijk, hoe een, op het eerste gezicht, enorm baggertopic toch uitloopt tot iets waar mensen ook nog echt op gaan reageren (jawel ik weet het, ik was de eerste die erop reageerde, maar dat was om de verveling te bevechten, gelukt!)
zoiets ja...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En toen ging er een wereld voor je open?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En toen ging er een wereld voor je open?
pasen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef coz het volgende:
help mee Fokpaassmileyeieren! verstoppen
[afbeelding]
eerst even de gebruiksaanwijzingen lezen aub![]()
Fokpaassmiley! zoektocht
kotsen om pasen :quote:
[matige inkopper]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:29 schreef nozem het volgende:
Ik heb een tip: Lees eens een boek!
Of kun je niet lezen?
Ik heb wel wat beters te doen dan al die nietszeggende reacties lezen in een zeer matig topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[matige inkopper]
Jij blijkbaar niet, want dat was al een keer of twee gezegd in dit topic.
[/matige inkopper]
spuit 11quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Een creatieve geest verveelt zich nooit!
jawel hoor graag zelfs, ik hou alleen niet van choco eiquote:
reageer dan ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan al die nietszeggende reacties lezen in een zeer matig topic.![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Zoals? Een boek lezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan al die nietszeggende reacties lezen in een zeer matig topic.![]()
Passief gedrag!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:32 schreef Aurelium het volgende:
Kga maar een filmpje kijken ofzo......
Nee, dat bepaal ik inderdaad niet..quote:
lekker adremquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Hou je niet van een ei?
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef coz het volgende:
[..]
is geedit![]()
en .. ach eitje op ze tijd is best lekker
braafquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik inderdaad niet..![]()
Sorry
Sappig topic daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef JMB het volgende:
[..]
reageer eens in dat peer topic biancavia
dat dacht ik ookquote:
Oke, het moet dan maar... Ik ben het gewend..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:36 schreef JMB het volgende:
[..]
braafen nu bukken en laat die grote, zwarte neger zijn werk doen
Daarom verveel ik me ook niet. Ik ben geoefend in het 'vrijhebben'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:38 schreef XxxPimxxX het volgende:
Een dag vrij, en half Nederland verveelt zich
jah ik ook. werken is voor mietjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Daarom verveel ik me ook niet. Ik ben geoefend in het 'vrijhebben'.
is goed: eur 2000 contactquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:05 schreef visvogel het volgende:
Kom hier helpen... De achterkant van het huis moet geverfd worden!
tjemig ..daar kan die een nieuwe achterkant van het huis voor laten bouwenquote:
Komt vast door het Pad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:15 schreef JMB het volgende:
Gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |