* Tha_Erik meteen iets doen gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Een creatieve geest verveelt zich nooit!
Creëer je eigen geest!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:52 schreef Thrilled het volgende:
Can i borrow urs?
Misschien is hij iemand of iets genaamd 'muh' aan het vervelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:53 schreef DarkElf het volgende:
Ga een cursusje correct Nederlands doen
Muh
sterfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Thrilled het volgende:
Ik ben vandaag stront verkouden en moet me daarom in mijn kamer vermaken, alleen ik heb nu een bak vol met games die ik niet wil spelen of al gespeeld heb en mn trouwe mmorpg laat het afweten omdat zn server down isnu weet ik niet wat ik moet spelen en verveel me dood!!! Fok! is ook ff niks aan dus weten jullie niet iets? of laat me hier meer kut voelen, wat jij wil..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Lees een boek
omgquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Biancavia het volgende:
Doe iets geks.
Ga kleuren.
Schrijf een verhaal.
Barst in lachen uit om niets.
Kijk naar buiten zoals een vreemdeling dat zou doen.
Schrijf op wat je over tien jaar bereikt wilt hebben. Toekomstdromen, al lijken ze je (financiëel) onbereikbaar. Bedenk hoe je ze zou kunnen realiseren.
Verzin een leuk topic voor op Fok.
Google eens op een gek woord.
Lees een boek.
Werk je administratie bij.
Luister een oude cd waar je herinneringen aan hebt.
Ruim een kast op.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:58 schreef Biancavia het volgende:
Doe iets geks.
Ga kleuren.
Schrijf een verhaal.
Barst in lachen uit om niets.
Kijk naar buiten zoals een vreemdeling dat zou doen.
Schrijf op wat je over tien jaar bereikt wilt hebben. Toekomstdromen, al lijken ze je (financiëel) onbereikbaar. Bedenk hoe je ze zou kunnen realiseren.
Verzin een leuk topic voor op Fok.
Google eens op een gek woord.
Lees een boek.
Werk je administratie bij.
Luister een oude cd waar je herinneringen aan hebt.
Ruim een kast op.
Rook een joint.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef DarkElf het volgende:
ga ideetjes verzinnen voor anderen zodat die zich niet meer vervelen, schijnt te werken bij biancavia
Wie? Ik?quote:
serieusquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wie? Ik?
Ik ben een postmoderne hedonist, beïnvloed door de taoïstische leer, Boeddha en Aboriginals Droomtijd met een sprankje van de Maoricultuur en sterk geloof in Al-Wat-Is.
Ken jij Barry Dörr?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:04 schreef Thrilled het volgende:
ik hoopte dat mensen met een leuke rpg ofzo aankwamen...
umm toch bedankt biancavia, denk ik...
verveel jij je ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Rook een joint.
Verzin een nieuw recept. Ga boodschappen doen en koken.
Ga tien minuten met je ogen dicht zitten en probeer aan niets te denken.
Denk na over het ontstaan en nut van de mens. Filosofeer.
Maak foto's.
Richt je kamer/huis opnieuw in, verschuif meubels, gooi oude dingen weg.
Nooit! Echt niet.quote:
jah ik ook, maar na 20 keer op een dag heb ik wel genoeg vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
ik ga altijd aan mijn pik trekken als ik me verveel
Probeer een nieuw record te vestigen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:11 schreef JMB het volgende:
[..]
jah ik ook, maar na 20 keer op een dag heb ik wel genoeg van![]()
Een slimme meid...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nooit! Echt niet.
Een creatieve geest verveelt zich immers nooit.
dat was mijn nieuwe record van gisteren en nu heb ik last van zowel mijn linker- als mijn rechterarm. ook zijn mn schouders stukquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Probeer een nieuw record te vestigen.
...slikt sperma op zn tijd?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:17 schreef nozem het volgende:
Jezelf vervelen is iets voor losers.
Het mag dus als feit verondersteld worden dat ik mezelf nooit verveel.
Die van jou is leukerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
...slikt sperma op zn tijd?
mn vrijdagmiddaggrappen zijn wel tot een enorm dieptepunt gedaald![]()
ik verveel me niet hoor, ik heb fokquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef piere het volgende:
en al uitverveeld?
Niet zo aangesproken voelen, hij bedoelt de ts neem ik aanquote:
tyf op naar je breezahsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
ongelofelijk, hoe een, op het eerste gezicht, enorm baggertopic toch uitloopt tot iets waar mensen ook nog echt op gaan reageren (jawel ik weet het, ik was de eerste die erop reageerde, maar dat was om de verveling te bevechten, gelukt!)
Daarom moet je ze ook eerst downloaden. Zo weet je of het spel de moeite is om te kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Maar alle spellen lijken tegenwoordig zo saai te zijn
En toen ging er een wereld voor je open?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
ongelofelijk, hoe een, op het eerste gezicht, enorm baggertopic toch uitloopt tot iets waar mensen ook nog echt op gaan reageren (jawel ik weet het, ik was de eerste die erop reageerde, maar dat was om de verveling te bevechten, gelukt!)
zoiets ja...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En toen ging er een wereld voor je open?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En toen ging er een wereld voor je open?
pasen:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:28 schreef coz het volgende:
help mee Fokpaassmileyeieren! verstoppen
[afbeelding]
eerst even de gebruiksaanwijzingen lezen aub![]()
Fokpaassmiley! zoektocht
kotsen om pasen :quote:
[matige inkopper]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:29 schreef nozem het volgende:
Ik heb een tip: Lees eens een boek!
Of kun je niet lezen?
Ik heb wel wat beters te doen dan al die nietszeggende reacties lezen in een zeer matig topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[matige inkopper]
Jij blijkbaar niet, want dat was al een keer of twee gezegd in dit topic.
[/matige inkopper]
spuit 11quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Een creatieve geest verveelt zich nooit!
jawel hoor graag zelfs, ik hou alleen niet van choco eiquote:
reageer dan ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan al die nietszeggende reacties lezen in een zeer matig topic.![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Zoals? Een boek lezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan al die nietszeggende reacties lezen in een zeer matig topic.![]()
Passief gedrag!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:32 schreef Aurelium het volgende:
Kga maar een filmpje kijken ofzo......
Nee, dat bepaal ik inderdaad niet..quote:
lekker adremquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Hou je niet van een ei?
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef coz het volgende:
[..]
is geedit![]()
en .. ach eitje op ze tijd is best lekker
braafquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik inderdaad niet..![]()
Sorry
Sappig topic daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:35 schreef JMB het volgende:
[..]
reageer eens in dat peer topic biancavia
dat dacht ik ookquote:
Oke, het moet dan maar... Ik ben het gewend..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:36 schreef JMB het volgende:
[..]
braafen nu bukken en laat die grote, zwarte neger zijn werk doen
Daarom verveel ik me ook niet. Ik ben geoefend in het 'vrijhebben'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:38 schreef XxxPimxxX het volgende:
Een dag vrij, en half Nederland verveelt zich
jah ik ook. werken is voor mietjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Daarom verveel ik me ook niet. Ik ben geoefend in het 'vrijhebben'.
is goed: eur 2000 contactquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:05 schreef visvogel het volgende:
Kom hier helpen... De achterkant van het huis moet geverfd worden!
tjemig ..daar kan die een nieuwe achterkant van het huis voor laten bouwenquote:
Komt vast door het Pad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:15 schreef JMB het volgende:
Gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |