Eigen schuld kneus, iedereen weet dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:21 schreef ShilkA het volgende:
Stel je voor;
Ik ga vanmorgen naar mijn stage, omdat ik redelijk ver van mijn stage afwoon ga ik met de auto naar het station en vandaar met de trein verder.
Ik stap in de auto en rijd naar het station, dat ging op zich nog wel, en stap in de trein. Ik zit dus half slapendin de trein en opeens.......
![]()
"goedemorgen uw vervoersbewijs alstublieft"
Dus ik half slapend OV pakken en ik laat hem zien, die aardige meneer zo van; "waar heb je je kaartje". Ik zo van die hou ik nu voor je. Hij weer: "ja maar het is een feestdag vandaag".
Uh?!? *slaap uit de ogen wrijvend* nou en![]()
Dan telt je OV niet!![]()
Kost het me dus 15 euro en de administratie kosten van 4 euro 50 erbij!!! had ik dus voor de helft van het geld met de auto kunnen gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Rot NS en rot IB groep![]()
Vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef Spiller het volgende:
Vrij = feest.
Ik geloof wel in de kruisiging. Krijg ik dan tenminste 1 vrije dag?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef Viking84 het volgende:
het is ook geen feestdag. Iedereen die niet gelooft in de kruisiging en opstanding van Jezus mag vandaag en maandag gewoon gaan werken van mij
Speciaal voor jou is voor deze mensen dit jaar de Hemelvaart vervallenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef Viking84 het volgende:
het is ook geen feestdag. Iedereen die niet gelooft in de kruisiging en opstanding van Jezus mag vandaag en maandag gewoon gaan werken van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet iemand anders eerst kunnen wezen en een topic daarover kunnen openen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:28 schreef bierglas het volgende:
Wat een zak die conducteur
Ik heb geluk gehad vanmorgen, was het ook vergetenmaar niet gecontroleerd geworden
Goed dat ik dit topic nu zie, dadelijk maar ff een enkeltje kopen
Alleen de studentes komen er meestal af met een waarschuwingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:49 schreef navi het volgende:
Ik ging vanmorgen met de trein naar mn werk en bijna bij elke bank zat wel wel een student(e) met een "niet geldige" OV.
De NS heeft weer flink wat geld verdiend vandaag![]()
Laat ik nou net geen studente zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Alleen de studentes komen er meestal af met een waarschuwing
Ze zouden moeten regelen dat studenten elke dag gratis kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:05 schreef keijz het volgende:
dat is echt belachelijk... ze zouden iets moeten regelelen dat als je kan aantonen dat je je ov nodig hebt voor school, je hem dan op een feestdag mag gebruiken
Dus met kerst ga je ook werken?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Die was er wel of niet met OV reizen op goede vrijdag?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef ShilkA het volgende:
[..]
Had niet iemand anders eerst kunnen wezen en een topic daarover kunnen openen?![]()
![]()
Uhh, die is ruim een jaar later hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 09:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die was er wel of niet met OV reizen op goede vrijdag?
Mijn MBO-instelling (quote:Op zondag 16 april 2006 09:36 schreef ChrisJX het volgende:
Maar veel MBO-instellingen zijn gewoon open.
Ik denk dat dat topic mij dit jaar wel gered heeft! Dit jaar gelukkig geen boete.quote:Op zondag 16 april 2006 09:59 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Uhh, die is ruim een jaar later hoor.
Vorig jaar waren de boetes gelukkig niet zo hoog, anders had het mij ook veel meer geld gekost.quote:Op zondag 16 april 2006 22:53 schreef _Supreme het volgende:
Hela! ik had ook hetzelfde foutje gemaakt, maar ik moest de volle 35 euro boete betalen! + treinkaartje van 20 euro!
Das een duur grapje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |