--Edit: Spam-- heeft een peiling, en als er heel veel stemmen ja zijn, heeft RTL vertelt er uitgebreid over te gaan praten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vrijdag ontslaat Valerie barman Anton ofzo en weet ze niet wat de gevolgen zullen zijn, dus dat wordt spannend!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:34 schreef Frey het volgende:
hot hot!
Dit kwam ik tegen op het gtst forum:kunt je het hier typen? thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vrijdag ontslaat Valerie barman Anton ofzo en weet ze niet wat de gevolgen zullen zijn, dus dat wordt spannend!
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:34 schreef Frey het volgende:
hot hot!
Dit kwam ik tegen op het gtst forum:Er staat alleen van die barman hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vrijdag ontslaat Valerie barman Anton ofzo en weet ze niet wat de gevolgen zullen zijn, dus dat wordt spannend!![]()
Ook die reactie begrijp ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er staat alleen van die barman hoor.![]()
Chris Comvalius - Dorothea Grantsaanquote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef Airelle het volgende:
Chris?
Er stond toch echt barman Antonquote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er staat alleen: Het ontslag van de barman heeft dramatische gevolgen..![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef Orginial het volgende:
GTST-forum (afgelopen week, nieuws)
Raffish in GTST
Suzanne Balk komt terug, dat meldt RTL Boulevard
Etc..
hoe is zij ook al weer de serie uit gegaan?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef Orginial het volgende:
Suzanne Balk komt terug, dat meldt RTL Boulevard
Misschien pleegt ie zelfmoord dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er staat alleen: Het ontslag van de barman heeft dramatische gevolgen..![]()
Getrouwd met Amerikaanse Basketballer en is meegegaan naar Amerika.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hoe is zij ook al weer de serie uit gegaan?
Toch met zon gozer uit een gevangenisquote:Op zondag 27 maart 2005 16:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Getrouwd met Amerikaanse Basketballer en is meegegaan naar Amerika.
Die bron zegt dat Rodney is vreemdgegaan. Maar van mij hoeft ze niet terug hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Toch met zon gozer uit een gevangenis![]()
Te lang geleden om het me nog te herinneren.![]()
Het is dus niet waar waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien pleegt ie zelfmoord dan?
Trouwens, Suzanne Balk, wordt ze gespeeld door wie eigenlijk? Zelfde persoon?
Nee iddquote:Op zondag 27 maart 2005 16:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die bron zegt dat Rodney is vreemdgegaan. Maar van mij hoeft ze niet terug hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |