Vond jij die tijd met Kim-Che-Hedwig niet leuk dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat nou breezer, ik ben 5 jaar ouder dan jij![]()
En ik kijk vanaf 1995/`996 toen lag jij nog in de luiers.
Toch hou ik van je Thomas![]()
Ik vond die tijd wel leuk, maar die verhaalllijn niet (ben ik ook ondertussen half vergeten)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vond jij die tijd met Kim-Che-Hedwig niet leuk dan?![]()
Mijn god. Ga je diep schamen. Dat was dé tijd van GTST.. Sorry, jij vindt George van der Meer natuurlijk veel leuker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond die tijd wel leuk, maar die verhaalllijn niet (ben ik ook ondertussen half vergeten)
Ik zei toch dat ik die lijn ondertussen bijna vergeten was.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mijn god. Ga je diep schamen. Dat was dé tijd van GTST.. Sorry, jij vindt George van der Meer natuurlijk veel leuker.![]()
Ja. Kijk jij geen GTST ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik die lijn ondertussen bijna vergeten was.
En George? Wie is dat? Die Auntie Annie flamer?
Komop zeg, je weet nu wel een beetje dat ik graag GTST kijk.quote:
Anders wist je echt wel wie de o zo irritante George van der Meer is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Komop zeg, je weet nu wel een beetje dat ik graag GTST kijk.
Ik mis het bijna nooit, hooguit 1x per maand.
Dat zou zeker kijkcijfers betekenen voor RTL 4, misschien zou het zelfs beter bekeken worden dan GTST van nuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien wordt GTST overigens vanaf seizoen 1 herhaald op zondagmiddag..
Ik hoop dat het doorgaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou zeker kijkcijfers betekenen voor RTL 4, misschien zou het zelfs beter bekeken worden dan GTST van nu tot en met seizoen 10
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zijn er echt plannen voor dan?![]()
En wat hebben we dit seizoen gehad? Niksquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:21 schreef Frey het volgende:
Ik vond seizoen 13 gewoon tha bomb![]()
-Sophia op de bruiloft
-Rik die zijn dood in scène zette en later op de bruiloft kwam
-Isabella als stalker van Charlie
-Terugkeer van Remco en Jef als zwerver (met Casper, de ami)
-Blinde Ludo
-Tony en Yasmin en de clifhanger in de kerk
-Isabella die voor Ludo gaat werken
![]()
![]()
![]()
Martinequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wat hebben we dit seizoen gehad? Niks![]()
![]()
De beste aflevering uit de geschiedenis van GTSTquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
En wat hebben we dit seizoen gehad? Niks![]()
![]()
Enne Sjors en Nick/Charlie. De afgang van Martinequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Frey het volgende:
[..]
De beste aflevering uit de geschiedenis van GTST
Dat was meteen de eerste van dit seizoen.
Dat waren zeker hoogtepunten, maar de brand blijft het bestequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Enne Sjors en Nick/Charlie. De afgang van Martine![]()
quote:
24 juni.. Geen 3000ste aflevering dus want die valt op 29 augustus..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat waren zeker hoogtepunten, maar de brand blijft het beste
Ik ben benieuwd of de volgende zomerclif daar verandering in zal brengen![]()
Dat zou wel een hele rare zet zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
24 juni.. Geen 3000ste aflevering dus want die valt op 29 augustus..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |